23 Ekim 2008 Perşembe

bi yeni bi eski















geriye dönük kızımla ilgili yaşadıklarımı ve hatırladıklarımı paylaşmaya devam edicem tabi ama ya yeniler.. ne kadar çok şey varmış paylaşılacak "hay allahım neden daha önce yapmamışım ben bunu" zamanı yakalamaya çalışıcaz tabi ama eskileri de eklemeden olmaz.
nehirle ben yaklaşık 2 hafta önce gymborre ailesine katıldık. Bilmeyenler için kısaca bahsedeyim anne ve çocuğun beraber katıldığı isteğe bağlı "oyun-müzik ve sanat "derslerinin verildiği bir merkez. Merkezde verilen eğitim programının amacı çocuğun gelişiminin her alanına odaklanmaya devam ederek, mutlu, başarılı ve kendine güvenli yetişkinler olmalarını sağlamak.
( motor, sosyal, bilişsel, duygusal, dil gelişimleri ve kendine güven)
nehir gymborre ye gitmekten inanılmaz keyif alıyor. Bende çok eğleniyorum ve kızımla inanılmaz keyifli ve kaliteli zaman geçirdiğimizi düşünüyorum. Evde çoğu zaman nehirle oynayarak, beraber resim yaparak, sohbet ederek (nehirin tabiriyle) vakit geçirsem de orda diğer çocuklar ve annelerle beraber onların heyecanlarını yaşamak çok zevkli. Onların çabasını izlemek, neler yapabildiklerini görmek, öğretmen tarafından kendilerine verilen bir görevi başarıyla tamamladıklarında o sevinci sizinle paylaşmalarını görmek.. gerçekten tahminimden daha keyifli bir duyguymuş. Merak edenler için:
www.gymboreeturkey.com

Hiç yorum yok: