15 Haziran 2009 Pazartesi

cezmi or ve enka grand prix





Bu hafta sonu istinyedeki enka tesislerinde enka grandprix yarışlarında görevliydim. İlk gün cezmi or yarışları olduğu için yurt dışından oldukça fazla katılım vardı. Çok keyifli ve seyirli yarışlar oldu. En sevdiğim branş olan yüksek atlamada görevliydim. Sürekli elimde dakikayı ayarlayan buton olmasına rağmen arasıra onu bi kenara bırakıp fotoğraf çekmeye çalıştım biraz alelacele oldu ama hiç yoktan iyidir. Daha önce de yarışım var diye yazdığım zamanlar oldu ama her seferinde makinamı götürmediğim için fotoğraf çekemiyordum ama bu sefer şeytanın bacağını kırdım, fotoğraf çektim arkadaşlar:)
Haftayada ankaradaki yarışlara gidiyorum görevli olarak orda da bol bol foto çekicem valla bu sefer. Neyse bu haftasonu böyle geçti. Ama haftasonunun tek gündemi yarışlar değildi. Pazar günü anneciğimide yolcu ettik. Ya evet annemden bahsetmedim de mi bi süredir. Çünkü altınolukdan döndüğümüzden beri annem teyzemdeydi. Dünde beraber ankaraya gittiler:( İkisinide çook seviyorum ee biri anne, öbürü anne yarısı.

A bu arada yaz geldiğinden beri fotoğrafların çoğunda şapkalıyım dikkat ederseniz!! güneşle problemim var birazcık:) hamileyken yüzümde bazı leker oldu güneş görmediği zaman sorun yok ama accık güneş gelsin yüzüme leopar gibi oluyorum. O yüzden şööyle gönlümce yüzüm gözüm açık bi fotoğrafım yok..

19 yorum:

Japon Balığı dedi ki...

ne güzel keyifli bir gün geçirmişsin , yeni fotoğrafları bekliyoruz :)

anneciğine bir an önce kavusman dileğiyle annelerden uzak olmak zor bilirim benimkide uzakta:(

Şapka şart iyi yapıyorsun hem çok yakışmış. iyi haftalar olsun

İDEA dedi ki...

MELTEMİM;

şapkanın altına güzelliğini saklıyosun sen zannımca enüşte kıskanmasın diye :)

Adsız dedi ki...

meltemım valla genc kız gıbısın...guzel haftasonu gecırmene sevındım...annene kısa zamanda kavusman dılegıyle...ıyı yolculuklar sımdıden sanada.öpuyorum.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne güzel bir aktivite bende şapkasız çıkamam şapkasız gezeyim burnum kanar.defalarca hastaneye gitmeme ragmen bir netice alamadım tampon yapıp gönderdiler..
anam şu incecik olma formülün ne bizede var maşallah

Sibelbek dedi ki...

ne güzel bir işin varmış senin yaaa! kıskandım bak :P canım çok güzel çıkmışsın.
Ayrıca Allah kavuştursun diyorum, Anne gibisi var mı şu hayatta!

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir görevmiş.bu arada bende de var o lekelerden .hamilelikten miras kaldı.çocukların 4o faktörlü güneş kremlerini sürmeden dışarı çıkmıyorum..sende öyle yap.çok iyi koruyor...
sevgilerle...

havvanur dedi ki...

kıs sen çalışıyordmuydun antrenör koç gibi bişisin yani yada hakem sahi nesin gız merak yaptım bak))ama zevkli bi işmiş çalaışan hatunları çok severim ben iyi geceler çok uykum geldi yarın görüşürüz))

Adsız dedi ki...

canımcım sen hakemmisin?
benim beyde bedeneğitimi öğretmeni bu mazaraları cok gördüm:)stattan cıkmazdık eskiden mersınde her gun koşmaya giderdik:):)
yarışlar derken görünce mutlu oldum bir an burda stat var ama gidemiyoruz malesef ikimizin haldır haldır koşması pek hoş kaçmıyor:)tek koşan bayan ben olunca bide:)

besyonun snav zamanları yaklaşsa neyseeee :):)

yüz konusuna gelince aynı detten muzdaribim ve hala kesin bir çözüm bulmuş değilim:)
sevgiler canım:)

lori dedi ki...

isine donmene cok sevindim Melto$..
hadi bakalim Ankara'ya is seyahatine he? bol bol resim isterim ben. anneyi de hemen ozlemek yok bakiim :P cizz yaparim seni..
mucx

meltem dedi ki...

kısslar 98 den bu yana atletizm hakemiyim,öncesinde de sporcuydum zaten:) yani yeni bişi değil ben sık sık müsabakalara katılıyorum ama daha önce hiç fotograf çekip koymamıştım..
sevgiler epinizeee:)

İDEA dedi ki...

Vayyy HAKEMİM benim :)

havvanur dedi ki...

hakemim dicektim diyen olmuş bnd dicem banene hakemim benimm)))

Primarima dedi ki...

Takıcaksın tabiki o gunesin altında şapkasız durulurmu?

Ful yaprakları dedi ki...

şapka gözlük iyidir her zman bne de öyle dolaşırım hatta plajda kafama ıslak havlular koyarım şaşarım bakarım insanlar cıscıbıl dolaşıyor şapka yok bişi yok..
ne güzel eğlenceli bir gün olmuş:)

Adsız dedi ki...

yerim seni sevgili hakem... Benim bugünlerde yazasım yok. Bursa kumas pazarından 1 tl ye kumaslar aldım koydum önüme onları dikmeye baslıcam.. ilgin icin cok tesekkür ederim. gezerik tozarık bulusuruk en yakın zamanda :) öpüldünüs

babycakes dedi ki...

benim oğlum da daha şimdiden atlamaya , tırmanmaya, gördüğüğü her boruda sallanmaya pek meraklı... meltem hocam kaç yaşında atletizme gönderebilirim? tavsiyeleriniz n'ler olabailir? (ciddiyim bu arada şaka sanılmasın:)))

ELİF dedi ki...

Seni yakından inceledim meltem ve bir problem bulamadım cildinde,berrak su gibi maşallah...
Egerki o şapkalı olan sensen...canım..

Hakem hanım kolay gelsin bu arada...

havvanur dedi ki...

hakem hanım nerdesin

kubra zeynep kara dedi ki...

çok keyifliymiş bu iş,
güneş lekesi can sıkıcı şapka kullanmakla isabetli bir iş yapmışsın bir parça engeller en azından.