2 Mart 2009 Pazartesi

günlük

Bu blog işine başlarken; günlük şeklinde yazmayı düşünmüştüm ama pek de sandığım gibi olmadı. Her zaman yazmak için vakti ya da "keyfi" olamayabiliyormuş insanın ama yazmadığım zamanlarda aklım hep kızımın blogunda kalıyor. Çünkü hergün o kadar çok şey yapıyor öyle güzel anlar paylaşıyoruz ki; e doğal olarakda zamanında anlatmadığım şeyler sonrasında birikmiş bir ödev gibi önüme yığılıyor ve nerden başlıyacağımı bilemiyorum. Zaman zaman gün içinde yaşanan şeyleri yazamassam ya da not edemessem unutulup gittiği de oluyor. Ciddi sorumluluk istiyor bu blog işi :) ya da en azından ben öyle hissediyorum..

2 yorum:

Sinem dedi ki...

Yeni kayıtları sabırsızlıkla bekliyoruz, okuyucularına karşı da sorumlulukların var unutma :) Şaka bir yana aynı şehirde yaşadığımız halde maalesef sık sık görüşemiyoruz. Neler yapıyorsunuz, hayat nasıl gidiyor, kaçırdıklarımızın bir kısmını buradan takip ediyoruz biz de napalım :) Hem Ezgi için tecrübelerinizden faydalanıyoruz. Ben zevkle okuyorum valla.

meltem dedi ki...

çok sağol canım:))