20 Mart 2009 Cuma

nehir'in objektifinden..

Nehir doğmadan hemen önce güzel bir fotoğraf makinası almıştık "canon ıxus 750". Hani bebemiz olacak ya güzel bir makinamız olsun da bol bol fotoğraf çekelim, kameraya çekelim falan bilirsiniz işte.. Netekim, doğumhaneden başlayarak makinamız neredeyse elimizden düşmedi. Ta ki 2008'in şubat ayının 14. gününde kocamın bana yaptığı süprize kadar. Fotoğraf çekme merakımı bilen beyim sonunda buna uygun bir makina almıştı bana. Güzeller güzeli, siyah inci nikon'um :)
Yaşasın.. sonunda....
E hal böyle olunca da bizim canon bir anda boynu bükük bir kenara atılmıştı ki anası gibi fotoğrafa meraklı kızım, bizim güccük canon'a sahip çıktı :) elinden düşürmediği makinasıyla kendi fotoğraflarını yaratmaya başladı. Anneannesinin bütün engelleme çalışmalarına rağmen nehir defalarca makinayı ele geçirmeyi başardı. Annem : "kızım yazık kıracak, al şu makinayı çocuğun elinden"
Neyse gerçekten de bir süredir eskisi kadar vermiyorum, çünkü bir kaç kez düşürdü ama o makina artık nehir'in, biraz daha dikkatli kullanmaya başladığında yine elinden düşürmeyeceğine eminim. İşte nehir'in objektifinden bir kaç fotoğraf;

denizkızı nevresimi..

















çiftlikde hayvanlar..


































çok sevdiği arca abisi..

5 yorum:

Sinem dedi ki...

Aa Arcayı çıplak yakalamış, papparazzi gibi senin kız.

Opal dedi ki...

way akilli bidik yaa. bu kiz tam mincir mincir mincirmalik bise!ama kalkip da bana bi laf sooler , kalirim oyle walla ehuh, korktum ben kizin dilinden :P

Seda dedi ki...

Afferin benim kizima. Cidden ne guzel cekmis ozellikle carsafi.
Bu arada bak Pelin'e de Nehir'e aldigim su traktorden alabilirim. Unutmustum ben onu.

meltem dedi ki...

aa süper fikir onun üstündeki hayvanlarla uzun süre bıkmadan oynuyorlar
du du alma istersen geldiğinde verebilirim sana :)
ne ekonomik kızlarız görüyomusun :)

Seda dedi ki...

:) Ben de aldigim tum oyuncaklari geri aliyorum. Yok ama karabiberligini de vericem annesi soyle Nehir'e tamam mi?