22 Mart 2009 Pazar

haftasonu














































Bu hafta sonu leonardini mağazasına gittik daha önce internetten araştırdığım, beğendiğim bazı oyuncakların notunu aldım ve cumartesi doğru mağazaya.. Ama çok istediğim bazı şeyler ellerinde kalmamıştı, bazıları da yeni gelecek ürünlermiş. O açıdan biraz hüsran yaşadık ama yinede çok keyifli şeyler aldık. Mesela; 2 tane oyun,nehir hiç elinden düşürmüyor."Fun learning games" gurubundan: "crazy chefs" bi oyunumuzun adı, diğeri de "number snap" Nasıl oynandığı ile ilgili uzun uzun yazamıcam ama kısaca eğlenceli ve keyifli diyorum. Bir de pizza aldık dilimler arasında cırt cırtlar olan, nehir yuvarlak kesme aparatıyla sürekli bize servis yapıyo:) Almak istediğim bir cd vardı ama bir türlü bulamadık. İlhan İrem'in çocuk şarkılarından oluşan "toz pembe" isimli albümü. Neyse onu bulamayınca içinde hep nehir'in sevdiği şarkılar olan başka bir cd aldık. Evet çok güzel şarkılar var içinde, ama taverna müziği gibi cıstak cıstak yapmışlar, hani düğünlerde klavyedeki ritmi otomatiğe bağlar ya piyanist şantörler; aynen öyle biraz alaturka bişiler olmuş. Ama sonuçta nehir eğlendi, şarkı söyledi ve dans etti. Ha bu arada nehir hafta sonu kahvaltıda yine döktürdü. Ekmeğine kendi başına, tabi kendi bıçağıyla pınar beyaz sürüp yerken babasına ders vermeyi de unutmadı. " Babacım bunda daha çok kalsiyum var bilmiyomusuuuuun?"puahaha valla alem bu çocuk, kalsiyum bankasına yatırım yapıyor:) ıyyy gıcık olduğum reklamdan öğrendi kesin bunu...
Geçen hafta diş çıkarırken yaşadığımız huzursuzluk ve iştahsızlıkta neredeyse geçti. Cuma günü kahvaltıda 2 tane rafadan yumurta yemişti, neyse cumartesi bir tane yedi, maşallah supanallah:) Sonra biraz da bisküvi ve bitki çayı keyfi yaptı. Bayılıyor çayın içine bir şeyler bandırmaya. Çay dediysem de öyle herkes içemez yani. Oldukça keskin bir tadı var,doğranmış taze zencefil, tarçın, karanfil, içerken içini ısıtıyor insanın. Pazar gününü ise daha çok evin eksiklerini tamamlayarak ve de dinlenerek geçirdik. Daha doğrusu dinlenmeye çalıştık. Nehir hiç yorulmadığı için pek öyle ihtiyaçları olmuyor malum, hele bir de ev de oynayacak yeni oyunlar olunca..
























9 yorum:

Opal dedi ki...

of nihayet! turkiye'den birinin taze zencefili kullandigini gordum ya! gozum acik gitmez. annemlere alistirdim. hastalaninca farkli kullaniliyo biliyosun di mi? yemeklere falan da konuyo (asya yemeklerine ozellikle) cayi yapiliyo.. kullanilmadigi yer yok ve feci yararli bisey! mucize yani!insanlarin alismadigi biseyi insanlara anlatmak ne kadar zor yaw. halbuki hemen hemen tum dunyada bir numaradir taze zencefil (hastalaninca nasi kullanildiini bilmiyosan sorabilirsin, bogaz enfeksiyonlari ve usutmelerde)
mucx

meltem dedi ki...

gerçekten mucize bitki ben de çok seviyorum.. toprağa gömdün yerden patates gibi büyüyomuş evde yetiştirsemmi acaba ne dersin
"hastayken özel bir şekilde kullanıldığını bilmiyordum cidden anlatsana bana"
orda bulamayıp burdan istediğin bir şey varsa söyle oldu mu gönderirim mutlaka :)
öpüyorum seni

Sinem dedi ki...

crazy chefs merak ettim. Cocuklarin kendileri yapabilecekleri yemek tariflerini iceren bir kitap mi ?

meltem dedi ki...

sanal olarak evet canm :)
sadece kartlar üzerinde, aynı zamanda tombalaya da benziyor
leonardinin sitesinde var ama 3-4 yaş aralığında
orda çok güzel şeyler var
2 tanede oyuncak sipariş ettik gelince haber verecekler dur bakalım

meltem dedi ki...

sinemcim kitağp değil bu arada bir kutu içinde bulunan oyun kartları

Seda dedi ki...

Afferin Meltem'cigim Nehir'i evde cok guzel oyaliyorsun. Hem ogretici hem eglendirici. Takdir ediyorum seni. :)

meltem dedi ki...

mersüüü canım:)

Opal dedi ki...

kesinlikle ek Meltem, eger buyutebilirsen super olur. onu kati meyve slkacaginda slklp meyve suyuna da ekleyebilirsin. burda sekerlemesi de var (seker degil bak , kucuk kesilmis kurutulmus sekerlmesi ayni kuru incir gibi)
simdi hastalandin diyelim:
1 kok zencefil - 1 limon suyu- 1 kasik bal
zencefili sarimsak ezeceginde eziyosun cezveye koyuyosun, limonla bali da ayni cezvede eritiyosun. sonra bi cay bardagina alip luppedenek yutuyosun. (eger cok aci gelirse 1zencefilin suyunu clkarip ayni islemi yapabilirsin suyuyla)
bana cok iyi geliyo walla.
bu arada burda hersey var canim cok sagol.
simit yok , koy ekmegi yok, koy tereyagsi falan yok. onlar da kilo yapiyo zaten :P

meltem dedi ki...

çok sağol,üşenmemiş yazmışsın mutlaka denicem
ben de accık kiloma dikkat etsem iyi olacak
çok takdir ettim seni :)