23 Ekim 2008 Perşembe

merhaba

merhaba,
kızım nehir doğalı 2,5 sene oldu. Ama ben nedense şimdiye kadar günlük tutmayı, yaşadıklarımı paylaşmayı, hayatımda ilk kez tattığım duyguları not etmeyi hiç düşünmedim. Arkadaşlarımdan blog' u olanları takip ettim ama ben de bir blog oluşturayım demedim. Ta ki kuzen sinem ilk adımı atana kadar :) arkasından kuzen seda:) ... dünya tatlısı kızları için öyle güzel şeyler yazmaya başladılar ki baktım artık benim de yapma zamanım gelmiş hatta geçiyor.
Ve en nihayet bende; hayatımızda doğumuyla yeni bir sayfa açan prensesimiz,canım kızımız için blog dünyasında bir sayfa açtım. Gerçekten yaşanılanlar unutuluyormuş hatta; en unutamıyacağınızı sandığınız anlar bile bazen hafızanızda öyle derinlere saklanıyor ki.. burda paylaştıklarımı ilerde ailecek okuduğumuzda albümden eski bi resim bulmuş gibi tebessüm edelim küçük şeyleri hatırlayalım ve tabi uzaktaki yakınlarımızla bu anları paylaşalım istiyorum.
Aslında bu günlük işi sandığımdan daha zormuş.. Ama yinede kuzen sinem'e teşekkür etmeden geçemiyeceğim kanıma girdiği için..:)))
Herkese sevgiler

2 yorum:

Sinem dedi ki...

Meltemcim,
Zaman ne kadar cabuk akip gidiyor, daha dun gibi dogumunu hatirladigim Nehir imiz 2.5 yasinda olmus. Umarim ileride kizlarimizla birlikte bunlari okuma firsatimiz olur. Sevgiler.

7.oda dedi ki...

kızın büyüdüğünde ona vereceğin en güzel hediyelerden biri bu blog olacak :)
iyi ki başlamışsın :)