27 Mart 2009 Cuma

AMANIN-MİM- LENDİM





















En son lisede "kopyacı meltem" olarak mimlendiğimden beri bu ilk mimim :) şaka bir yana cankuş-minnikkuş beni mimlemiş. " yaparak öğren diyosun yani".. İnanın napıcamı şaşırdım heyecandan, elim ayama dolaştı:P
Bu mim nedir, ne değildir? kimlerin başına gelir?iyimidir, kötümüdür?hırlımıdır hırsızmıdır? derken ahanda başıma geldi. E insanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş.
Ayıkla pirincin taşını, cevapla ikkusun sorusunu..
en sevdiğim iki kitap :
  • çilek kızın dostluk partisi
  • çilek kız okulda
Teşekkürler sevgili ikkus, eminim bu cevaplar seni tatmin etmedi sakın kızma, hangi birini yazacağımı bilemedim inan böyle sorular karşısında apışıp kalırım ben. Ev de bunalıp sıkıldıkça kendimi kitap okumaya verdiğim için, bu çok sevdiğim kitaplar arasından bi seçim yapamadım inan. Ben de 1338 kere okuduğum çilek kız serisini koydum:)

10 yorum:

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

ahahahahah süpersin. ohh be sonunda birileri yazdı bende bastım kahkahayı.. Meltem bu kitapları arkadaslara siddetle tavsiye ediyorsun yani dimi :) Benimde aklıma ilk aysegül parkta aysegül piknikte serisi gelmişti her pazar gaste birlikte hala alır okurum :) Tesekkür ederim mim i cevapladıgın icin :) Mim böyle birsey işte :D

meltem dedi ki...

yine diyorum yine diyorum datluu olduğun kadar da naziksin
çok teşekkür ederim
şşş anladın sen onu :))
ay bu çilek kız serisi ayşegül serisinden daha kaliteli bi kerem :)))

serrose dedi ki...

ha ha ha:))
cok bir cevap olmus alinmali okunmali :)

Opal dedi ki...

bu cilek kiz'in dostluk partisi nasi bise ki acep? kimlerle dostluk kuruyo? belki cok donanimli bi kitaptir. ben bi netten arastiriyim.

meltem dedi ki...

serrose ve opal: şimdik bu çilek kız serisi çok komplike bişi,bu kızcağız arkadaşları vanilya,portakal çiçeği,limon kız,yaban mersini ve ahududu bi grup.
Bunlar,bi parti yaparlar bi tatile giderler bi kampa giderle vur patlasın çal oynasın bi hayat yani
bitmez bunların maceraları bitmez..

havvanur dedi ki...

kıs bu çocuk kitabımıki bn büyük kızımdan hiç hatırlamıyorum çocuk kitabısa bizde anne blogerlar olarak bnc süperr vallahii elife alırım yani hilal artık ipek ongun takılıyo öle hikaye masal yaşı geçti bn mim seviyorum ama bu biraz farklıymış baya bi mimlendim yanii :))mim nedemkse hala çözemedim ilk mimin hayırlı ugurlu olsun dewamı gelsin inş bana mim gelince hep sana paslıcamm hehesevgiler cnmcm du kıs sn izlmeyede alıyımm yan tarfada koyayım hilal ayarlıorda hade bys

havvanur dedi ki...

anaa bn seni zaten izliomuşumya kısss kafam karışmış by tekrardan yarın yine geicem:))

meltem dedi ki...

ahahaha :))) ne alemsin havvanur yaw bende bilmiyodum ikkuş-minikkuş sayesinde öğrendim valla

Prima Rima dedi ki...

haha ilk mim heyecanı...blog yazısı yazıpda bu heyecanı yaşamayan varmı acaba?

Bizdede var çilek kız serisi:) okunmakdan yaprakları kopma noktasına geldı artık.

meltem dedi ki...

çilek kız kitabı,çilek kız dergisi,çilek kız çantası çilek kız tişörtü,çilek kız pastası hatta çileğin kendisi :))