27 Mayıs 2009 Çarşamba

good by for now ve hepi börtlek suyu:))

kıslaaar ben altınoluğa gidiyorum bu sabah. Ordan canlı yayın bağlanıcam merak etmeyin:)
inanın dünden beri vakit bulup nehir'in doğum günü fotolarını aktaramadım pc ye. Evet haklısınız tembellüük ettüm:( Doğum günü çok güzel geçti, nehirin arkadaşları ve sevdiğimiz dostlarımız bizi yalnız bırakmadı. Çok güzeldi gerçekten, çocuklar çok eğlendi umarım büyüklerde sıkılmamıştır. Pastamız yine yineee çok güzeldi. Sevgili arkadaşım emel yine çok lezzetli hafif ve çok şirin bi pasta yapmıştı. Kızımı çok mutlu ettin teyzesi teşekkürler.
Bizi yalnız bırakmayan herkese ve burdanda nehirin yeni yaşını kutlayan ve iyi dileklerini gönderen herkese çook teşekkür ederim. Resimleri en kısa zaman da koyucam bloga. Şimdi saat çok geç oldu yarın erken kalkıcam anca bu kadar yazabiliyorum bana müsade...
Haaa saat 12 yi geçti ve 27 mayısa girmiş bulunmaktayız veeeeeeeeeeee
Sevgilimin, hayat arkadaşımın, sırdaşımın, kızımın prensi, benim aşkımın doğum günü..
iyi ki doğdun sevgilim, iyi ki seninle evlendim. Umarım ömür boyu beraber oluruz. Beraber yaşlanır, sabahları uyandığımda yanı başımda takma dişlerini bardağın içinde görebilirim. Umarım yaşlandığında kulağındaki kılları kesebilirim tabii yakın gözlüğümle puahaha:))
iki sağlıklı tonton olabilir vve nehirin ilerdeki başarılarına beraber tanık olup, beraber mutluluk gözyaşları dökebiliriz ve umarım küçük bi sahil kasabasında beraber elele kamlumbağa hızıylada olsa yürüyüş yapabiliriz.
S E N İ S E V İ Y O R U M bana ve hayatıma kattığın herşey için teşekkür ederim.

21 yorum:

duygu dedi ki...

çok komik ve çok içten sevgi dolu bir doğumgünü kutlama mesajı olmuş bu yazı...
iyi yolculuklar...

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne güzel dilekler :))
iyi yolculuklar

lori dedi ki...

:) enistenin dogumgunu kutlu olsun , dileklerin de gercek olsun e mi!!!
haydin bakalim gusseeel bi tatil yap! yuz bol bol .. burda deniz mevsimi bitti ama kiskamicam, baliga cikiyom, havuza gidiyomm ooo :P

Adsız dedi ki...

dogum gunu kutlu olsun canım.Allah hıc ayırmasın sızı.saglıklı ,mutlu,nehırle beraber nıce yaslar görursunuz ınsallah.ıyı yolculuklar canım.kendıne ıyı bak.öptum.

Nazpek dedi ki...

Nice uzun sağlıklı yıllara
iyi yolculuklar bol güneşler

Adsız dedi ki...

ayyyy hem komik hem duygulu.. sen bir sevgi selisin kızımmm kocanı cok sevdinde kızınıda aynı dogum gününe mi denk getirdin :) öyle derler ya hani.. Sen ne yüzersin şimdi incecik fucüdunla walla tıskandım :D iyi tatilller öpüldünüs hanfendü .

herşeyden azıcık dedi ki...

İyiki doğdun kocası:))Memleketime selam söyle Edremit'teki çarşamba pazarına git bir sürü ot al benim içinde ye:))Sonra Akçay'ya da git akşamları sahilde benim içinde çay iç,sonra Cunda Adası'ne da git benim içinde balık ye....Böyle uzar gider ama iyi tatiller dilerim Altınoluk'ta çok deniz kestanesi var ayağına bişey giymeden denize girme:))

mutfakcini dedi ki...

ay ne güzel ard arda doğumgünü kutlamalrıııı,üstüne Altınolukkk :) İyi tatiller,iyi eğlenceler canımm :)

öykü dedi ki...

meltemcım mutlulugunuz daım olsun...
esıne sızlerle bırlıkte uzun omurler dlıyorum..
tatılınde cok guzel gecsın
ama sakın bızden kopma
sevgılerımle:)

Hande dedi ki...

Güle güle git, güle güle gel. Ama sakın ha blogunu ihmal etme haaa. Yorum bırakamasam da merakla okuyorum her bir yazını, alışkanlık yarattı haberin ola
Öptüm çok

Sibelbek dedi ki...

iyi tatiller şekerim.
eşinin de doğum günü kutlu olsun.
Allah kızından, eşinden ayırmasın seni...

Emel Kunt dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Emel Kunt dedi ki...

Meltem el yordamıyla yazıyorum şu anda. ayarlarda bir arıza mı var . diyorum ki hem ağlattın hem güldürdün. allah iyiliğini versin. iyi eğlenin bol bol yüzün. pilleri şarj edip hayırlısıyla gelin.

ELİF dedi ki...

Ömür boyu mutlu kalmanı dilerim..
Bu arada bardakdaki takma diş meselesine çok güldüm yahuu...

İDEA dedi ki...

Hala böyle aşklar var mı yaaa.
Nazarlardan korusun sizi yaradan.

Enüşteee doğum günün kutlu olsunnn.

MELTEMMM özletme kendini olur muuuuuuuuuuuuu.arada sesssssssssssss verrrrrrr.

Hayalbemol dedi ki...

Herşeyin sonunda,
o seni seviyorumlar,
bir ömre bedel.
Hayat boyu mutluluklar dilerim.

denizanasi dedi ki...

oh mis. ne güzeldir şimdi oralar.. iyi yolculuklar :))

Unknown dedi ki...

nice seneler birlikte olun,sağlıklı,mutlu olun,sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

mesaja bayıldım:))
ne kadar güzel yazmışsın,
bir ömür ve sonsuzlukta hep yanyana olun inşallah sevginiz katlansın:))))

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Meltem merhaba, gecikmiş bir iadeyi ziyarete geldim :)
Sıcacık ve çok doğal bir blogun var..Eşinin ve küçük kızının yeni yaşlarını kutluyorum.Dileklerinin gerçekleşmesini umut ediyorum...Sevgilerimle Zehr@

Primarima dedi ki...

Kulak kılları he?
Çok romantiksin Meltem...şaka bir yana romantiklikde dursun bir kenarda doğalsın önemlı olanda bu zaten:)Eşinin yaş gunu kutlu olsun mutlu olun birlikde uzuuuun uzun yıllar:)