1 Eylül 2009 Salı

çok cüzel bi gün


Bi uyandım bu sabah bulutlu serin ve az da olsu yağmurlu.. Allahım dedim teşekkür ederim işte bu, benim havam bu. Ne kadar çok yağmur yağsın ben o kadar mutlu olurum hatta o kadar mutlu olurum ki kendi kendime sırıtır dururum.
Bugün hava sayesinde güne güzel başladık. Ama bi yandan yapmam gereken o kadar çok işim var ki; onları düşününce sıkılmıyorum desem yalan olur. Ha! bu arada dün, çok güzel çanakkale domasteslerini ki kilolarca diyim size:)
bi güzel soydum, doğradım, tuzladım, kaynattım ve sıcak sıcak kavanozlara doldurup ters çevirdim. Canım annecimin önerisiyle giriştim işe:) Kendisi yanımda olabilseydi; kış için hazırlık yapacaktık ama bu sıralar gelemediği için ankara'dan tavsiyelerine başvuruyorum sağolsun.. Bu arada kendisinide çok özlediğimi ve özellikle son yaşadıklarımdan sonra annemin değerini çooook daha iyi anladığımı söylemeden edemicem. Hay allah yine hasret ve hüzün karıştı sanki yazıma..
Konumuza dönelim ne diyorduk ha evet bugün sanki hava sonbaharın başlangıcı olan tarihi doğrularcasına, bulutlu ve serin yüzünü gösterdi. Sanki sonbahar "ben geliyorum" dercesine rüzgara gizlendi. Ama dedim ya böyle havalar bi çok insana hissettirdiği kasvet, sıkıntı vs. gibi karamsar duyguları bana hissettirmez. Ben tadını çıkartırım :) Hoş geldin sonbahar..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

dimi hayatım içim serinledi ohh be dedim.. birde evde olsam.. bugün işyerinde 1 saat uyudum :)) caktırmadan kimselere öglen arası... bayadır blogunu okumuyormusum nehir i görmek iyi geldi.. domtislere eppek banıp yirik :D

icimdeki yolculuk dedi ki...

sonbahar geldi dizilerde peşi sıra başladı sıkılcak vakit kalmayacak:)
bazı şeylerin değerini erken bilmek gerekir...

tuğçeadaş dedi ki...

Bana da hoşgeldi sonbahar bana da :)

kubra zeynep kara dedi ki...

her mevsimin güzelliği başka.
sonbaharda hazırlıkla geçiyor hep.
okula hazırlık kışa hazırlık
ama bence en güzel mevsim sonbahar.
çoşkudan sonra doğanın dinlenmeye çekilmesi gibi
bu arada domateslerini afiyetle yeyin inşallah tazecik ve organik varken alıp hazırlamak en güzeli

mutfakcini dedi ki...

Ben sonbaharı severim de kışı almasam :)Annelerin her dedği bir gün mutlaka çıkıyor dimi Meltemcim.Bizimkiler ne zmaan çıkıcak iş işten geçincemi acaba :) öpüldünn canımm.

Sibelbek dedi ki...

yaa Meltemcim, yaz ve baharlara kapım açık ama ben kış çocuğu diilim yaa :(

Adsız dedi ki...

yav burda hala cayır cayır yazzz:):)

meltem dedi ki...

ikkuşum ne demek blogunu okumuyorum cık cık cık olmaz daha çok özleriz o zaman birbirimizi:)

içimdeki yoılculuk sen bi de bana sor nasıl seviniyorum dizi sezonu açıldı diye:)

tuğçeee çok hayat dolusun ışığından bana da göndermeye devam et olur mu?

kübracım teşekkür ederim

ankam kankam; annemin her zaman haklı çıkıyor olması bazen sinir ediyo beni sorma:)

pamuk prensimin annesi; ben çok sıcakları sevemedim bi türlü napim daral geliyo bana

hemşerim; bilmezmiyim oraların nasıl yandığını aaaah ah,sizin için daha çok var kışa:)

lori dedi ki...

of buraya hemen yaz geldi :(
ben sadece iki mevsim yasiyorum..
sonbahar ve yaz! kisa kollularla dolana dolana gecti gitti "kl$ adini verdiimiz mevsim" , yaz geldi yine yuzuyoruz, yine klimalar.. yine yine yine sicak..

MAVİ UMUT dedi ki...

Sonbahar ne kadar hüzünlü olursa olsun başka bir güzelliği var, doğada öle güzel bi renk cümbüşü varki şu anda.
anneni hep dinle, ne güzel sağlıklı birşeye sebep olmuş bu sefer bak.:)

SMİLENA dedi ki...

bende bu havayı çok severim.mis gibi toprak kokusu yayılır of süper.
bende domates suyu yapıcam.eline sağlık.meltemcim.
bizim iş haloldu.çok mutluyum...
öptüm

denizanasi dedi ki...

şehirde sıcağı hiiç sevmeyen biri olarak ben de bayıldım bu yagmura. eylül ise en favori ayım..
bu arada hamaratlık da varmış:) maşallah nazarım değmesin:)

balböcükleri dedi ki...

sen sonbahar kadınısın ozaman.içinde hep bir hüzün taşıyan.duygusal romantik.bu arada yarında bana çanakkaleden geliyo domates.40 kavanoz çiftliğin domatesiyle yaptım.şimdi çanakkale domatesiyle yapcam ama bu defa tek başıma.yazık ulen bana.yakın olaydında geleydin:)kolları sıvar girişirdik:)