15 Aralık 2009 Salı

siyah beyaz film gibi biraz.....


Bizimkisi bir aşk hikayesi
Siyah beyaz film gibi biraz
Gözyaşı umut ve ihtiras
Bizimkisi alev gibi biraz

Bizimkisi bir aşk hikayesi
Siyah beyaz film gibi biraz
Ateşle su dikenle gül gibi
Bizimkisi roman gibi biraz

Bu güller senin için
Bu gönül bizim için
Hiç üzülme ağlama
Sen gülümse daima

Bizimkisi bir aşk hikayesi
Siyah beyaz film gibi biraz
Hüzünlü sonbahar kapısından
Çıkmak gibi aydınlığa biraz


yazmıyorum yazamıyorum ama söyleyecek fazla söz de yok.. seni seviyorum, teşekkür ederim, canımsın..

58 yorum:

çınar dedi ki...

tatlım. bu mutluluk bir ömür sürsün. fotolardan belli gözleriniz ışıl ışıl mutluluk fotolara yansımış.
bu arada çok teşekkür ederim teklifin için bizim buradan bir arkadaşımız gidebilirse ona sipariş vereceğim yarın belli olacak gidemezse senden isterim senin için zor olmayacaksa, çoook teşekkürler

oytunla hayat dedi ki...

aşkınız bir ömür boyu daim olsun meltemcim...
Bu arada ilk fotoda harika gözüküyorsun. Tüüü tüüü maşallaaaahhh :))

Eylm-Sdnz dedi ki...

tü tü tü MAŞALLAH ALLAHIM KORUSUN SİZİ..BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLARRRRR...

ENERJİ dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun.Çok yakışıyorsunuz.Sevgiler:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Maşallah diyeyim, mutluluğunuz daim olsun:)

MKBL dedi ki...

Ayyy çokk güzelsiniz...Çok yakışıyorsunuz.
İyi karı güzel karı:):):)
Serkan'ı zati biliyoruz :)
HEp mutlu olun..

NALAN dedi ki...

çok güzel görünüyorsunuz...
Allah bir ömür boyu mutluluk nasip etsin size minik kızınızla...

ELİF dedi ki...

Bir ömür boyu mutlu olun emi?

ceydabural dedi ki...

mutluluk hep sizinle olsun :)

balböcükleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sinem dedi ki...

Çok güzel anlar, çok güzel fotoğraflar. Mutluluğunuz bir ömür boyu sürer inşallah, maşallah.

füsfüs dedi ki...

ne kadar güzelsiniz, mutluluk her kareden yansıyor, ömür boyu devam etsin, hiç bozulmasın inşallah

cecilia dedi ki...

Bir ömür devam etsin bu aşk hikayesi.. Çok güzel resimler çok sevindim, ilerde bende aşkımla böle olmak isterim, sevgiler :)

Çiğdemmm dedi ki...

bir ömürrrrrrrrrrrrrrr birlikte olasınız inş :))

mutlu mesut yana yana tabiiiiiiii

Unknown dedi ki...

Beraber,mutlu,huzurlu bir sürü yılınız olsun.Tüm güzellikler sizinle,hastalıklar uzak olsun.
Sevgiler
Pınar

Mlke_Btkn dedi ki...

Ay gözlerim doldu be yaaa :(:(:(

Ben böyle şeylere gelemiorum da çok hassasım vesselam :):)

Hımm... hemen favorimi söylüyorumm,,

hepsii...
maşallah...

nehircce dedi ki...

Çok sempatik çok hoş bir çift var karşımda..maşallahhh Allah nazarlardan korusun canım sevgiler..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

MAŞALLAH NAZAR DEĞMESİN. Mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün. Sevgiler...

aysencifci dedi ki...

Bir ömür boyu o gözlerinizdeki aşk hiç bitmesin, hep birlikte olun.
Öptüm

éLLa Çiça dedi ki...

Allah mutlulugunuzu daim etsin. cok yakisiyorsunuz :)

Adsız dedi ki...

Gözlerinizdeki ışıltı sönmesin...

Sevgiler.
Mayri
<:))

Adsız dedi ki...

Yeni adresim

http://mayri-hayriyeninrenkleri.blogspot.com


Lüfen eski siteme girmeyin
açıklaması yeni sitemde.

Teşekkür ederim.


mayri-hayriye

<:))

Nazpek dedi ki...

ne güzel resimler
mutluluğunuz daim olsun

Sibelbek dedi ki...

Daha nice mutlu senelere Meltemcim. Allah nazarlardan korusun sizi :)

Adsız dedi ki...

ehehee zuzuların annesini okuyunca sen de mi aşka geldin güseeeliiiiimmm? :) şaka bi yana.. maşallah.. Allah bozmasın. pek sevimli bi çiftsiniz..

SMİLENA dedi ki...

allah hiç ayırmasın.bir ömür boyu sürsün.sevdiğine sevdiğini söylemek ne güzeldir...

çok şeker görünüyorsunuz meltemcim ama kara bıdık eksik oralarda.gerçi bir karede görürnüyor, annesinin karnında :))

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

kırk binkere maşallah canım.allah bir ömür boyu sevgi dolu yaşatsın

Esra E. dedi ki...

canım blogumda Fragrancex.comu sormusun yanıtını geç te olsa yazdım okuyabilirsin buyur bu linkten:http://esracaa.blogspot.com/2009/12/fragrancexcom-siparisinde-mutlu-son.html

Hande dedi ki...

Bir ömür boyu hep böyle mutlu olun

pelince dedi ki...

Bir ömür boyu mutluluk diliyorum.. fotoğrafların hepsi ayrı ayrı çok güzel...

umursamaz dedi ki...

nekadar yakısıyorsunuz bırbırınıze:
Allah bozmasın, en kotu gununuz boyle olsun

mutfakcini dedi ki...

Şarkıyı mırıldanarak slayt yaptım kendime :)Çok romantik oldu :)Muhteşem resimler.Allah mutluluğunu daim etsin canım.Maşallah diyorum.Fıstıkkksın fıstıkkk ;)

meltem dedi ki...

aminnn arkadaşlar hepinize güzel dilekleriniz ve dualarınız için teşekkür ederim, öyle, içimden geldi ki eşime söyleyeceklerim bu kadarla yetmez ama en azından bugünü hatırlamak için yazdım sizlerde tanıklık ettiniz:))
serpilcim, evlilik yıldönümümüz değil, özel bi günde değil yani tarih olarak, özel yapan eşimin kendisi...
gülcancım, zuzuların annesi banu benim için çok özel ve istisnai bi insan onun sevgi dolu kalbini çok seviyorum, ondan etkilenmemek mümkün mü:) ama aşka gelmemin sebebi tamamen "aşk" ın kendisi

meltem dedi ki...

çınarcım teşekkür ederim ayrıca rica ederim elimden gelirse her zaman:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

harika kareler..hiç azalmasın hep artsın sevginiz..

zeynepin sesi dedi ki...

bu resimler çoook güzel..

Adsız dedi ki...

ah aman ben neler kaçırmışım böyle:)
ne güzel bir duygudur hep aşık olmak evlensende çocukta olsa hep aşık kalmak...
maşallah maşallah:)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Maşallah ...
Allah mutluluğunuzu daim etsin .. Kızın da çok tatlı, Allah Nazarlardan sakınsın inşallah ...
Yazılarına da bayıldım =)
Takipteyim artık, beklerim kızımın sayfasına ...
Bizim diyeyim ya da :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

bir ömür hep böyle sürsünn aşk hikayesiyle siyahıyla beyazıylaaa.
gözlerindeki parıltı hiç sönmesinnnn

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hakikaten flim gibi olmuş.Fotolar çok güzeldi...Mutluluğunuzun bir ömür boyu daim olmasını dilerim.

allımorlu dedi ki...

bende özel bir günmü diye merak ettim ama serpil sormuş sağolsun:)cevabı okudum,çok güzel anlatmışsın,sevginizdeki derinliği..bir ömür boyu çok çok çok mutlu olun,evinizden huzur,gözünüzden sevgi dolu bakışlar hiç eksilmesin..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kıskandım desem yanlış olacak, özendim desem dahamı doğru olur acaba. Herkese kısmet olmayan birşeyi yaşıyorsunuz, ne mutlu, ne güzel, ne muhteşem. Tüm kalbimle maaşallah diyorum. Son nefese kadar hep böyle sevgi ve saygı dolu bir hayat yaşamanızı diliyorum. Ve Allah banada nasip etsin diye diliyorum. Amin.

Burcu Çalışkan dedi ki...

hımmm romantik rüzgarlar esmiş bakıyorum ama en güzeli içinden geldiği an olması, özel günlere bağlı kalmaması... ağzınızın tadı hiç bozulmasın meltemciğim :))

Sevil Şahin dedi ki...

allahım hiç ayırmasın sizi maşallah diyorum..

Stil Direktoru dedi ki...

Resmen film gibi geldi, her daim o gülen yüzünüz gözlerinizdeki ışıltı ve güzel gören kalbiniz coşsun canım maşallah size

Öyküsel dekorasyon dedi ki...

Allah mutlulugunuzu daım etsın guzel cıft:)

sedaca dedi ki...

ayyy ben yine kaçırdım :( canım benim en kocamanından maşallah, bir ömür boyu hep böyle ışıl ışıl gözlerle bak olur mu :)) böyle mutlu yuvalar bize de nasip olsun, ben bi de nehir isterim ama :)))

ayci dedi ki...

siyah beyazi bilmiyorum ama güzelsiniz biliyorum :)

tuğçeadaş dedi ki...

canım nede yakışıyosunuz birbirinize. allah ayırmasın, mutluluğunuz artsın çoğalsın inşallah. öpücükler bu güzel aileye...

AYÇA dedi ki...

Ayyy bunu yeni gördüm masalllahhhhhh allahh ayırmasın

Güneş Akay dedi ki...

Yaşam boyu gözlerinizdeki ışıltınız hiç sönmesin.

Leah dedi ki...

Kızım nazar değdircen yeminle çok korkuyom ben nazar değmesin size, mutluluğunuz bi ömür sürsün, kıskananlar çatır çutur çatlasın. elem tere fiş kem gözlere şiş. popo, kıç, göt, baş neresi varsa kaşısın herkesler.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Siz bu akşam kızı da bırakmışsınızdır anneanneye falan:)))Hep böyle sürsün mutluluğunuz...

svl dedi ki...

yaaa resimler süper :D çok güzel çokk

zuzuların annesi dedi ki...

Ne güzel ne mutlu,Rabbim bozmasın ve sevenleri hiiiiiç ayırmasın...
Fotoğraflar süper aşk okunuyor gözlerden:)Ay duygulandım vallahi...
Öptüm seni güzel kadın.Muck:)

tatlisubaligi dedi ki...

mutlulugunuz daim olsun masallahh

Asortik Krep dedi ki...

Resimler çok güzel, geciksem de tebrik etmek istedim..
Mutlu yıllar dilerim tüm ailenize :)

lori dedi ki...

harika fotolar bunlar. Meltem cook guzelsin kiz sen! masallahh suphanallaahhh :) cok yakisiyosunuz hemi d cok . enisteme cok selam soole e mi. ilk fotoa bayildim , kizim sen manken falan olaydin ya da guzellik yarismasina katilaydin ya! ilk foto resmen dergilere kapak olur , ikiniz de harikasiniz.
(hayirsiz -aslinda hayirsiz degil ama poposunu kasimaktan aciz- arkadasin Lori)
mucx!