9 Nisan 2010 Cuma

ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN!!! VE SEN ÇOK ÖZEL Bİ ÇOCUKSUN PRENSESİM...

uyarı: uzun bir yazı bitiremeyeseceksen hiç başlama:)


UZUN SÜREDİR SESSİZ BİR BEKLEYİŞ... HEP BAHANELER BULUP DURDUM.. ÖNCE TAŞINMA TELAŞI DEDİM, SONRA TAŞINDIK İNTERNET BAĞLANMADI OOOOOH ONUN RAHATLIĞI, O YÜZDEN YAZAMADIM DEDİM.. BİRAZ TEMBELİM DEDİM, YOK BAHAR DEDİM VS. ONU DEDİM BUNU DEDİM. AMA ASIL DİYECEĞİM ŞU Kİ BEN ASLINDA YAZMAK İSTEMİYORUM! EVET YANLIŞ OKUMADINIZ YAZMAK İSTEMİYORUM. NEDEN BİLMEM PAYLAŞMAK GELMİYOR İÇİMDEN. ESKİ YAZILARIMI OKUYANLAR YAZILARIMDA Kİ DOĞALLIĞI VE AKICILIĞI FARKETMİŞLERDİR YA DA SON ZAMANLARDA NE KADAR KASARAK YAZDIĞIMI!!!! ASLA KİMSEYLE İLGİSİ YOK, BEN BİRİLERİNE KIZIP BLOG KAPATICAK Bİ İNSAN DEĞİLİM. ÖYLE Bİ ŞEY OLSA İNADINA KAPATMAM. BU TAMAMEN KENDİMLE İLGİLİ. CANIM İSTEMİYOR.. NEHİR LE HAYAT İNANILMAZ KEYİFLİ, Bİ O KADAR YORUCU:) VE DE BİRAZ DEĞİŞİK. BUNU GERÇEKTEN İTİRAF EDİYORUM GÜZEL KIZIM ÇOK ÖZEL VE FARKLI Bİ ÇOCUKSUN.. BİZE YAŞATTIKLARIN O KADAR ÖZEL Kİ.. O YÜZDEN BEN ÇOĞUNU YAZMIYORUM YAZAMIYORUM. NEHİR ATLADI, KOŞTU, YEDİ, İÇTİ, PARKA GİTTİ... YOK HEPSİ BU DEĞİL Kİ, NEHİR ANLATMASI BU KADAR KOLAY Bİ ÇOCUK DEĞİL İNANIN. E BU BLOGDA ASLINDA KIZIM İÇİNDİ. O YÜZDEN PEK YAZASIM GELMİYOR ŞİMDİLERDE. BAZEN ZOR VE SIKINTILI GÜNLERİMİZ OLUYOR HERKES GİBİ BAZEN İNANILMAZ GÜZEL ANLAR, PAYLAŞIMLAR VE MUTLULUKLAR YAŞIYORUZ. AMA YAŞANAN HER NE OLURSA OLSUN PAYLAŞASIM GELMİYOR. "BAZEN İNANILMAZ GÜZEL ANLAR BURDA YAZARKEN Bİ ANLAMDA MANASIZLAŞIYOR. ÇOK GÜLDÜĞÜM, GÖZÜMDEN YAŞLAR GELEN Bİ OLAYI YAZARKEN (NEHİR'İN GEÇEN HAFTA HAVUZA DÜŞMESİ GİBİ:) GÜLEMİYORUM"
EY BLOGUM 2 SENEDİR HER ŞEYİMİ PAYLAŞTIN NE OLSA İÇİMİ DÖKTÜM. GÜZELİ DE ÇİRKİNİ DE YERİ GELDİ SENDE BİRİKTİRDİM. HAKKINI ÖDEYEMEM. BİR HEVESDİ GEÇTİ SANMA NE OLUR.. AMA BEN BÖYLEYİM ""İÇİMDEN GELMEDEN YAPAMAM HİÇ BİŞEYİ. GÜLÜ SEVMEDEN KOKLAYAMAM, AŞK OLMADAN DOKUNAMAM, GÖZLERİMİN İÇİ GÜLMESSE YALANDAN KAHKAHALAR ATAMAM. BOĞAZIMDA BİR DÜĞÜM OLMADAN AĞLAYAMAM... EĞER BİR GÜN YENİDEN İÇİMDEN GELİRSE, SEVGİYLE, CANI GÖNÜLDEN PAYLAŞIRIM SENİNLE BLOG""! AMA SORUMLULUK DUYGUSAYLA AY UZUN ZAMANDIR BİŞİLER YAZAMADIM Bİ KAÇ KELAM LAF EDEYİMLE DE OLMUYOR.
VEE CANIM KIZIM, PRENSESİM GERÇEKTEN ÖZEL Bİ ÇOCUKSUN BUNU BABANDA BEN DE HİSSEDİYORUZ, BİLİYORUZ VE İLERDE SENDE NE DEMEK İSTEDİĞİMİZİ ANLAYACAKSIN.. İNŞALLAH İLERDE BUNLARI OKUDUĞUNDA, MUTLU OLACAK YA DA DUYGULANACAK, BELKİ HATALARIMI BULUP BİLMİŞLİK YAPACAKSIN:) AMA YAP ANNEM! SEN HERŞEYİ BİLEN, OKUYAN, ÖĞRENEN Bİ ÇOCUK OL! BEN GURUR DUYARIM, İLERDE TECRÜBELERİMİ SEVE SEVE PAYLAŞIRIM AMA SEN İSTEDİĞİN KADAR, FAZLA DEĞİL! AMA BENİMDE SENDEN ÖĞRENECEK NE ÇOK ŞEYİM VARMIŞ MEĞER, BAK ŞİMDİDEN BAŞLADIN ÖĞRETMEYE:) ARAMIZDAKİ BU ALIŞVERİŞ Bİ ÖMÜR BOYU SÜRSÜN İNŞALLAH ANNECİM.
BEN SENİN İNSANLARI SEVİŞİNİ SEVİYORUM, SADAKATİNİ, İNANÇLARINA SAHİP ÇIKIŞINI, HAYVANLARA OLAN SEVGİNİ, CESARETİNİ, ANNECİİİMMM BABACIMMM DERKEN HİSSETTİRDİKLERİNİ, BABAN YOKKEN BİR ŞEYLER YEDİĞİMİZ DE UCUNDAN ONA SAKLAYIŞINI, O BENİM ANNEM DİYE ETRAFDA HAYKIRIŞINI YANİ SENİ...
ÇOK AMA ÇOK, CANIMDAN, KANIMDAN, ALDIĞIM NEFESDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM PRENSESİM..
VE BLOGUM; SENİ DE SEVİYORUM TABİ:) AMA SEN ANLADIN BENİ, YOK İŞTE YAZASIM YOK, PAYLAŞASIM YOK. ÜZGÜN YA DA KEYİFSİZ DEĞİLİM, TAM TERSİ ÇOK GÜZEL VE KEYİFLİ GÜNLER GEÇİRİYORUM. KOCAMIN BAŞARILARIYLA GURUR DUYUYORUM, NEHİR OKULA BAŞLAYACAĞI İÇİN SABIRSIZLANIYORUM, KENDİM İÇİN Bİ ŞEYLER YAPMAYA BAŞLADIM, UMUTLANIYORUM. GERÇEKTEN İYİYİM MERAK ETME!
BENDEN BU KADAR DOSTLAR, BLOGUM; SANA EN ÇOK BANA KATTIĞIN GÜZEL DOSTLUKLAR VE ARKADAŞLAR İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. KIZLAR BEN YİNE BURALARDA OLUCAM, YAZILARINIZI TAKİP EDİCEM. ÇOCUKLARINIZIN KARNE ZAMANI GELİNCE SORUCAM:) HAMİLE ARKADAŞLARIN DOĞUMLARINA GELİCEM:) MODAYI, GÜZEL YEMEKLERİ, YENİ DİKİLENLERİ YİNE SİZDEN TAKİP EDİCEM. CEMOŞUMUN BAHÇESİNDE ÇAY İÇİCEM:) KIZLAR PİKNİĞİNE GELİCEM:) TOPRAĞIMLA TELEFONDA DERTLEŞİCEM:) MERAK ETMEYİN LÜTFEN. ŞİMDİDEN TÜM YORUMLARINIZ VE İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
MAİLLEŞTİĞİM, TELEFONLAŞTIĞIM DOSTLARIM ZATEN BİLİYORLAR AMA BİLMEYENLER OLABİLİR, BANA ULAŞMAK İSTEYEN OLURSA PROFİLİMDE MAİL ADRESİM VAR ORDAN YAZABİLİRLER.
NEYSE UZUN LAFIN KISASI HOŞÇAKAL BLOGUM VE BLOG DOSTLARIM..

43 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

seni taniyali uzun zaman olmadi ama ictenligin, nesen ve enerjin bana da yansiyordu. daha yakindan tanimak isterdim seni ama kararin buysa bize de saygi duymak duser tabi.hem belki bir gun yeniden dönersin aramiza. kizina da , sana da , esine de kisacasi tum ailene uzun ve mutlu bir ömur diliyorum. sevgilerimle.

allımorlu dedi ki...

insanda yazma isteği olduğu gibi yazmama isteğinin olması da doğaldır.. blog ortamında olacağını,arkadaşlarınla irtibatını koparmayacağını ifade etmişsin,ee o zaman blogu kapatmasan daha iyi olmaz mı?..okuduğum bir blog kapanınca hüzünleniyorum ben nedense..
gönül, kapatmanı istemese de kararına saygı duymaktan başka yapacak bişey yok maalesef..
ama yinede tekrar düşün derim..

NALAN dedi ki...

ama ben şimdi ne diyeceğimi bilemedim meltem'cim..

kararına saygı duymaktan başka elden gelen birşey yok..
insanın yazası olmayınca ne denilebilir ki..

mutlu huzurlu sağlıklı bir hayat dileriyorum ailenle birlikte..
sevgiler..

mutfakcini dedi ki...

Hiç beklemiyodum tatlımm :( Sanalda peşindeyim bak,çay,kahve,mangal..sırada çokk şey var paylaşıcak :)çocuk kitapları,hamilelik anıları ;) öpüyorum canım.dinlen biraz.bi anda özler dönersin eminim.

Mlke_Btkn dedi ki...

Gitme desemm olmayacak, kararını vermişsin zaten, ama iyisin en azından bir sorun yok yani,
bunu bilmekte güzel, gizliden gizliye takip yetmez arada seste ver olmamı?
öpüyoruz çokk...

Adsız dedi ki...

canım nasıl istiyorsan nasıl rahat ediyorsan öyle olsun.
ama sen dayanamaz gelirsin sen yakında öpüyorum seni ve nehirimi:)

meltem dedi ki...

seldacımm, toprağım bu öyle bişi değil, artık canım yazmak istemiyo kendime saklamak istiyo:)) ahahahaa şaaka bi yana valla canım hiç yazmak istemiyor canım blogum burda kapatmıyorum ama ben artık haftada bir ya bakarım ya bakmam!! en fazla sizleri okumak için gelirim o kadar

balböcükleri dedi ki...

bence bi süre sonra geleceksin.bu sadece bi kaç ay lık bir süreç gibi geliyor.bakalım göreceğiz.insan oluyo bazen öyle.ne diyelim nasıl arzu ediyosan öyle yap.bana bak yorum atmazsan gelir saçını başını yolarım:))

ramazan dedi ki...

Zaman her şeyin ilacıdır.Bıkkınlık gelir bazan. Yeni bir durum, yeni bir gelişme her şeyi değişitrir hayatta. Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun. Aileniz ve sevdiklerinizle birlikte güzel günler dileriz biz blaogcular sadece.

Burcu Çalışkan dedi ki...

meltemciğim içinden gelen, seni mutlu edecek buysa diyecek bir şey yok tabii... herşey gönlüne göre olsun arkadaşım piknikte görüşürüz :))

LA78'ers dedi ki...

melteeeem.. blogunu istiyoruuum.. yani adresini.. şartları konuşalım mailini bekliyorum..

Unknown dedi ki...

Biraz dinlen,yazı geçir..
Devamlı birşey yazmak zorunda değilsin ki? İçinden geldiğinde,zaten biz buradayız..

İyiyi herkes bulur,unutma..

Sevgiler

sine'mden dedi ki...

geç tanımaya başladım,çabuk kaybettim durumu oldu bende:)
keyif nasıl alınıyorsa öyle olsun...Sevgiler...

MKBL dedi ki...

Canımmmmmm şanslıyım biz blog arkadaşı değiliz.Kocalarımız arkadaş bizde öyle.Ne güzel.Ben farkındaydım zaten yazmak istemdiğinin eskiden öylemiydin bir başlardın ooo oooo.Biz boğayız bize asla içimizden bişey gelmiyorsa kimse yaptıramaz.Seni anlıyorum.Ama nasılsa buralardasın bizi gözetleyeceğin için mutluyuz.
Programa yapacağız unutma hemde bu hafta.Seni seviyorum canımmm.Güzel gözlü arkadaşım benim.Sevgiler

meltem dedi ki...

makbuuuş, inan ben de seni çok seviyorum her ne kadar görüşemesekde; gönüllerimiz bir biliyorum...

AYÇA dedi ki...

Kararına saygımız var elbet. Sizi cooo....k ozleyecegim. Çok da sefiyommmm :((

oytunla hayat dedi ki...

haydaaaaaa !!!!!
Vallahi kal geldi bana... Şimdi buraya uzun uzun yazamıycam galiba... En iyisi kafamı toparlayınca ben sana mail atayım...

öykü dedi ki...

Mutlu olman
mutlu oldugun ıcın hayatındakı dıger seylere zaman ayırmak ıstemen
bunun ıcın ayrı durmak ıstemen
guzel bı neden

ama ben senı cok ozleycegım..
dılerım hayatındakı hersey hep guzellıkle devam etsın..
sevgılerımle meltemcım

annesiningülü dedi ki...

:( bende geç tanıyıp takip etmeye başlayanlardanım... birşey diyemeden geçemedim, umarım çabuk dönersiniz. Nehir'den örnek almıştık biz akşamları yatarken kendimize göre dua etmeyi. Yani Yağmur'a aşılamayı.

ELİF dedi ki...

hadi beah!!!!

Leah dedi ki...

Yokluğunu hissettirme e mi meltemcan ablam! Seni seviyore yavru ceylan yavru kuş! :*

pelince dedi ki...

Meltem kararına saygım sonsuz,ama seni takip etmekten çok büyük keyif alıyorum.. umarım arada sırada yine yazarsın...beklemede olacağım..

huzur ve mutluluk seninle olsun..

sevgiyle kal...

herşeyden azıcık dedi ki...

Oluyor öyle insana arada bir canın istediğinde gene gelirsin bir merhaba dersin sevgiler.

Eylm-Sdnz dedi ki...

Annem nereye yafu ama biz nehir'e ve sana çokk alışmıştık..kuzum ankaraya gelirsen muhakkak haber ver olurmu..çokk özleyeceğiz sizi..umarım bu kararın kısa süre bi vahi gelir sanada tekrar zevkle yazmaya başlarsın..çokkkk öperim..

Tijen dedi ki...

Sevgili Meltem,
Önemli olan sizin birlikte güzel günler yaşamanız. Çocuk sahibi olmak elbette çok zor, çok yorucu ama bir o kadar da ödülü bol bir şey değil mi?

İLKAY dedi ki...

Bak şimdi:(

Stil Direktoru dedi ki...

Ama ama ne desem bilemiyorum bir süre dinlen sakın koparma bağları ve bırakıp gitme bizleri Meltemcim :(

Adsız dedi ki...

Ben şimdi denk geldim bloğunuza.keşkee gitmeseydiniz en azından bloğunuzu kapatmasanız.benim gibi yemi keşfedenler olucaktır.belki yeniden ne zaman içinizden gelirse yazarsınız.Ailenize ve size sağlık,huzur,mutluluk dolu günler diliyorum.her şey gönlünüzce olsun.Nehir'iAllah bağışlasın.sevgilerimle.

nehircce dedi ki...

İçim nasıl acıdı birden..Yazasım yok derken bile nasıl döktürmüşsün oysa,gitme desek işe yarar mı bilmem ama gitme :) canım biz seni çok sevdik,umarım içinden geldiğince olsun herşey.Ama bizi yorumsuz bırakma kendinden haberler ver..öpüyorummmmm

elif ada dedi ki...

Ama olur mu böyle? Ne yapacağız biz senin o samimi, içten sesin olmadan

meltem dedi ki...

HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEM YORUMLAR İÇİN HEM MAİLLERİNİZ İÇİN ÇOK GÜZEL Bİ DUYGU SAĞOLUN..
BLOGLA İLGİLİ FAZLA DRAMATİZE ETMEK İSTEMİYORUM O YÜZDEN EN EĞLENCELİ ŞEKİLDE YAZMAYA ÇALIŞTIM. BUNDANN SONRA YAZMAK İSTEMİYORUM KISACASI VE DE YAZMICAM.. ONUN TEKRAR ALTINI ÇİZEYİM! SORANLAR İÇİN SÖYLÜYORUM BLOGU KAPATMIYORUM, BU ŞEKİLDE BIRAKICAM AMA BENİM İÇİN PEK BİŞİ İFADE ETMİYOR ARTIK! AMA BURDAKİ YAZDIKLARIMIDA BAŞKA TÜRLÜ SAKLAMAYI BİLMEDİĞİM İÇİN KAPATMIYORUM ÖZELLİKLE!!
HEPİNİZE ÇOOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. DEDİM YA BU BLOGUN EN GÜZEL YANI, YANIMA KAR KALAN ARKADAŞLIKLARIM OLDU
AY LAW YU EVRİBADİİİİİİİİ:))))

zuzuların annesi dedi ki...

Meltem'cim bitirdin beni:((
Üzüldüm ne yalan söyleyeyim,
alışmıştım ben senin o deli dolu yazılarına neşeli hallerine...
Özleyeceğim seni güzel kadın...
Şimdi dilimde bir şarkı avare gezeceğim;
GEEEEÇ BULDUUUUM,ÇABUK KAYBETTTİMMM,HİCRAN OLDU HAYAT BAAAANAAAA:))))
Şaka bir yana kararına ancak saygı duyarım...Sadece arada gel,unutma bizi...Öptüm kocaman...

aysencifci dedi ki...

Olmadı bu ama!Neyse sen nasıl istiyorsan, ne şekilde mutlu olacaksan öyle yap. Biz nasıl olsa görüşürüz. Öptümmm

Stil Direktoru dedi ki...

Ama ama son kararın mı :(

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Meltem,dönem dönem bu hisse bizde kapılıyoruz.Sorun değil,bir süre dinlendir kendini eminim bir süre sonra paylaşmak istediğin şeyler olucaktır.
Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle olsun,kasmaya zorlamaya gerek yok.Bekleyeceğiz...
Nehir'e ve sana kucak dolusu sevgiler arkadaşım.

serencam dedi ki...

Bu blog işi insanın kendini iterek yürütülebilecek bişey değil..Artı kalpten klavyeye dökülenler yine beynin emir vermesiyle yapılacak bişey değil..İçin isteyecek paylaşacaksın..Yoksada zorlamaya kendini illa güncellemem gerek diye güdülemeye hacet yok..Sonuçta hayat yeteri kadar bişeylere zorluyor insanı..

Keyfiniz nasıl isterse öyle olmalı ..

Blog dolaşırken rastladım not düşmek istedim sevgiler..

Adsız dedi ki...

haydaaaa. nooldu şimdi yaa... tamam ara ara ben de hissediyorum senin gibi. yani çok özel olan bişeyi bloga hakettiği şekilde aktaramadığımı düşünüüyorum ya da çok güldüğüm bi olayı anlatırken o ruhu yansıtamadığımı anlamını yitirdiğini falan düşünüyorum. belki geçici bir ruh halidir seninki. belli mi olur? sen yine de bırak yazdıkların kalsın derim ben. yani blogu tamamen silme. belki yine heves gelir yazmak ister de üzülürsün sonradan. hem koparma bağları bizimle de.. gerçi takip etmeye devam edicem demişsin.

Adsız dedi ki...

senın gibi bır blog arkadasımı kaybetmeyı ıstemem.neolur bızı unutma,arada gel,mola ver ama unutma.

Tibetin annesi dedi ki...

daha tanışacağıdık :(

çınar dedi ki...

aaa bak üzüldüm şimdi senin yazılarını okuyamıcaz mı? ama olsun, içinden gelmiyorsa yapacak bir şey yok. mailleşiriz artık.

ELİF dedi ki...

Özledim galiba:((

papatya dedi ki...

Canim ya oldu mu bu simdi.Tam da donmus kaldigim yerden devam edecegim derken.
Yine de senin mutlulugun herseyden onemli tabii.Ben inaniyorum ki sen bizi birakmayacaksan.
Nehir'i ve seni kocaman opuyorum.
En guzel gunler sizlerin olsun.
Kucak dolusu sevgiler yolluyorum sana coook uzaklardan..

Her daim sevgiyle kal..

Ful yaprakları dedi ki...

ama ama bizi niye bırakıp gidiyorsun :((