24 Kasım 2008 Pazartesi

babam hamur yapıyooo


aşkımın ve aşkımın en severek yaptığı aktivitelerden biri de hamurla oynamak.. tabi ki nehir bayılıyor hamurdan şekiller yapmaya ve babasının yaptıklarını bozmaya :)
serkanın da bu işden çok zevk aldığını söyleyebilirim ve yaptığı işi o kadar ciddiye alıyor ki bir süre sonra nehir' e elleme babacım, bozma babacım demeye başlıyor. Ben de onları izlerken çok keyif alıyorum ama ben hamur yapımında pek oyuna katılamıyorum çünkü benim yaptıklarımı sevgili eşim beğenmiyor:)

işte en son hamur çalışmaları "DENİZ KIZI" özel istek üzerine blogumuza koyuyoruz..

3 yorum:

goooooood girl dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sinem Muslu dedi ki...

Deniz kizi süper olmus gercekten. Serkan cok basarili gözüküyor ama birakin da biraz Nehir'de oynasin canim :)

EBRULİ dedi ki...

Deniz kızımız pek güzel olmuş :) Biz de kurabiye kalıplarıyla yapıyoruz sorma :)Ben de bayılıyorum oynamaya.sen de di mi :)