27 Kasım 2008 Perşembe

nostalci : bodrum bodrum





küçük kızımla ilk tatilimiz bir çok arkadaşımızın yaşadıklarının aksine tahminimizden çok daha keyifli ve güzel geçti. Gittiğimiz yer çocuklu bir ailenin çok rahat edebileceği, çocukların rahatca dolaşabileceği, yüksek ağaçlar arasında 40 derece sıcağı bile hissettirmeyen bodrumda temiz ve küçük bir oteldi. Otel sahipleri ilgili ve tatlı bir aileydi. Yemekler gayet lezzetliydi.
Veee benim küçük prensesim birkaç gün çok ateşlendi ama yine de tatilin tadını çıkardı. Bizi hiç üzmedi, yemeklerini yedi, yüzdü, oynadı, güldü, uyudu... Tabi sadece otelde geçirmedik tatilimizi arkadaşlarımızla beraber bodrumun heryerini gezdik. Kısacası her bodrum tatili gibi buda çok güzel, hafızalarda kalan bir tatil oldu.


En güzel bodrum, her zaman bodrum..

2 yorum:

Sinem dedi ki...

Pembe bogumlu havuzun aynisindan bizimde vardi, görünce bana da nostalci oldu.

mutfakcini dedi ki...

Tatil programlarında öncelikle çocukların rahatı düşünülüyor dimi Meltemcim.Alp 3 aylıkken ilk tatiline çıkmıştı.erken davranmışım dimi :) likya world fethiyeye gitmiştik.her şey mükemmeldi.ama gel görki,otelin temin ettiği ücretsiz dadılara bırakamadım yavrumu :) otel odasında geçirdim on günü :)aman güneş geçmesin başına,aman kalabalıkta biri hapşurur yüzüne,aman biri alır sever öper mıncıklar ,kapattım kendimi odaya :)Zaman ne çabuk geçiyo..O günler dün gibi,ama çok geride kaldı.Yeni yazlarınla karşılaştırınca Nehir'i farked,yosun dimi,kocaman kız olmuş bak :) dolu dolu yaşamak lazım ,ama doyulmuyo hiç bi şekilde ,öyle tatlılar ki..Nostalji yapmışsın beni duygulandırmışsın.hep böyle yapıyosun ama sennn :)