17 Nisan 2009 Cuma

hakuna matada:)

















Hakuna matadaaaaa
Ne güzel bi söz bu
Hakuna matadaaaaa
Geçmez bu moda
Üzülme sakın herşeye hayatta
Dertsizlik demek bu felsefe
Hakuna matadaaaaaaa

Uzun bi aradan sonra kızımla aslan kralı izledik bu cuma günü. En sevdiği filimken birden; simbanın babasız kalmasına üzüldüğü için mi, yoksa sırtlanlardan tırsdığı için midir bilinmez:) baya bi süre izlemek istemedi sonra birden cuma günü, tutturdu aslan kral diye. Hay allam nerde bu film ara ki bulasın şimdi, Allahtan bulduk, sonra patates köfte kızarttık salona yayılıp film eşliğinde tıkındık:) ay valla süperdi çok seviyom ben bu filmi. Nehir'de ben de bütün replikleri ezbere biliyoruz neredeyse ama yine acaip keyifle izledik. Veeeeeee bu yukarda okuduğunuz şarkı başlayınca sesini sonuna kadar açıp hem söyledik hem dans ettik. Ben bu şarkıyıda müziğinide deli gibi seviyorum,defalarca başa alıp aynı yeri tekrar dinledik.İkimizde çok özlemişiz aslan kralı, simbamızı,pumbamızı hele elton john müzikleriyle o kadar keyifliki dadından yenmez :)

8 yorum:

İDEA dedi ki...

Hımmmm apartmandan bana şikayet ettiler zaten,ne bu gürültü kardeşim diye.bende;
-Ayyyy Anne kız eğleniyorlar biraz anlayışlı olun canım.Siz gençliğinizde hiç yüksesle şarkı dinlemediniz mi?
dedim onlarda bana;
- biizm zamanımızda hanımefendiler yüksek sesle konuşmadıkları gibi yüksek sesle şarkıda söylemezlerdi
demesin mi.kaldım valla öyle bişeyde söyleyemedim :))

MELTEMMMMM imreniyorum size ben ya.Bende kızım olsun istiyorum ya,hemde çokkkkkk.

meltem dedi ki...

aaaa gerçekten mi kıyamam inşallah olur gönülden iste yeter :))
önce sağlıklı olsun tabi ama kızda pek bi tatlı oluyo ben de bi kızım daha olsun istiyorum biliyomusun :)

İDEA dedi ki...

:)) ikinci miii hımmmm dileirm dilerimmmmm istediğin gibi olur daaa,enüştee ne diyor bu işe :)) yani erkek istemez miii

öykü dedi ki...

SEvımlı ıkılı:)
Meltemle mınıgı:) ıkınızde cok sekersınız:))

Betül KÖROĞLU dedi ki...

bende çok severim hakuna matada yı :) kağan doğmadan önce ezberlemiştik eşimle :)

çok güzel zaman geçirmişsiniz ..

Dolunay dedi ki...

bunu okuyunca bırden aklıma halamın kızı geldı .senın kızın kadarken yazları, halam bankacı oldugundan , ben bakardım kızına.Ve bır yaz boyunca her sabah kucuk denız kızının cd nı ızlemıstım. böö gelmıştı. yaz bıtımınde cdyı çöpe atıp kactım :) tabı kendı çocugun olunca baskadır emınımkı :)

meltem dedi ki...

kıss neden öyle diyon ki ben çok seviyom deniz kızını :(
1127 kez izlememe rağmen :)))

desperately-in-love dedi ki...

sinemada izlediğim ilk filmdi zamanında :) severim ben de bu filmi. ağlamıştım :)