28 Nisan 2009 Salı

nostalci ve karpuz:)


Bugün hamilelik günlerimi hatırladım.. ne kadar güzel ne kadar sağlıklı beslendiğimi, yüzümün ve saçlarımın nasıl pırıl pırıl parladığını hatırladım. Nasıl kustuğumu,kusarken kaçırdığımı,kaçırınca gülmeye başlayıp tekrar kaçırdığımı hatırladım:) Kusmak dediysem bulantıdan değil sadece, bazende çok yemekten kustuğum oldu aslında. Hamileliğimin 2. ve 3. ayında çok bulantım oldu. İş yerinde öğlenleri sadece cacık,eve gelince akşamları sadece ayva yediğim "2 ay"... ondan sonra her şey bir anda inanılmaz güzelleşti ve değişti, tabi ben de :) anne kızın güzelliğini alırmış derler ya hııııh hiç de değil. Pek bi güzel, pek bi sağlıklı hissediyordum kendimi. Çok mutlu, neşeli ve pozitif bi hamilelik geçirdim. İşten ayrıldıktan sonra gündüzleri evde cennet mahallesini izleyip bütün gün kahkalarla gülüyodum,ha bi de cumartesi akşamları süperdi, dans yarışması vardı o zaman. Hani huysuz virji nin sunduğu. Ay ne kadar eğleniyordum onu izlerken. Hele bi de kayınço yanımdaysa süper oluyordu. Çünkü yemek konusunda bana en iyi eşlik eden oydu. Bütün akşam oturup önce yemek, sonra cips sonra dondurma yiyoduk:) valla bak! benim hamileliğimde biz hepimiz kilo aldık benim yüzümden:) Ben mi? ben hamileliğimin sonunda 21 kilo aldım canım. Patates çuvalı gibiydim en büyük kumpirlik patateside gelip burnuma koymuşlar sanki sorma. Ama insanın hem canının istediğini yiyip hem de kilo alacağını umursamadığı o mübarek günler:) Pazara falan gittiğimde,pazar boyunca önüme ne gelirse tadına bakarak ve yiyerek geziyodum çok eğlenceli oluyodu:)
Çok güzel günlerdi, çok mutlu ve neşeli bi hamilelikti, sürekli güldüğümü hatırlıyorum:) Ay nerden geldiyse aklıma durup dururken!
Aa! hatırladım nerden aklıma geldi. Sevgili bugün işten geldiğinde elinde bi torba, içinde de kocaman bi karpuz. Vaaaay be dedim ne kıymetli kızın varmış,kaça bunun kilosu falan diyede uzattım accık. Niye diyosun sen şimdi, e daha tam çıkmadı karpuz biliyosun şuan oldukça pahalı, bana sorarsan ne gerek var derim yani.. Ama yok! küçük hanım günlerdir karpuz da karpuz yedi bitirdi bizi zilli. Nerden gördü, nerden canı çekti bilmiyoruz. Ama diye diye aldırdı babasına evimizin gıymetlisi:) Ben de accık kapris yaptım, hayır kıskandığımdan falan değilde, ben hamileliğimde bile şöyleeee zor bi şeylere aşerip yollara dökmedim valla kocamı. Ama bi daha hamile kalırsam kışın ortasında yeşil erik isticem. Hah ! görsün bakalım o zaman gününü:)

29 yorum:

Unknown dedi ki...

Ama insanın hem canının istediğini yiyip hem de kilo alacağını umursamadığı o mübarek günler:)

hamileliğimde 30 kg alan bir insan evladı olarak en çok bu yukarıdaki cümlene bayıldım :)
hamileyken hakikaten de çok hoşmuşsun :)
bu arada ben de hiç ama hiç kocamı şunu bunu istiyorum diye sokaklara dökmedim... ama marifet değilmiş pişmanım :)
o da o işin güzelliğiymiş tadında tabi :))

havvanur dedi ki...

kıs canın hamile olmak istemiş senin:))tam zamanı haa nehire bi kardeş şart gibi insanın arkası olmalıı kardeş olarakk :))yakında bekiloz hamile haberini:))

Zeugma dedi ki...

Bence tam vaktiyken ikincisini düşünmelisin:)
Arası uzadıkça niyetinden çıkılıyor sonra. Çevremde hep bu tür örnekler var..
Ayrıca canım nasıl karpuz çekti..
Yarın hemen bulup almalıyım..
Hamile de değilim amaaa:))))))

SMİLENA dedi ki...

ne keyifliydi dimi o hamilelik zamanları.kilo alıcam derdi yok.habire ye babam ye.bende 24 kilo almıştım ilkinde.ikincisinde de 13.akıllanmışım biraz.
ay ben benimkine hiç kıyamamıştım.hep mevsiminde olan şeyleri canım çekerde...
öptüm

gulnihal kalfa dedi ki...

Her çocuk anne baba için kıymetlidir ama sende bilirsin kızlarla babalarının ilişkisi bir başka olur :) ya burada harika dedim nasıl verdin 21 kiloyu birde süper bir fiziğe sahipsin şuan. Ben hamileleğinde çok kilo almamışsındır diye düşündüm. Cidden meltem, nasıl verdin onca kiloyu :)

kardelen dedi ki...

ne güzel anlatmışsın hamileliğini benimki gibi sorunlu geçmemiş. Valla çok güzel olmuşsun :)
Bende öyle kötü geçtki ikinci çocuğu daha uzun bir zaman düşünmüyorum..Benim hamileliğin ilginç tarafı ise hiç bir şey canımım istemesi tam tersine benim yerime eşim aşermişti her gün benim canım şunu istiyo deyip durmuştu :)))

lori dedi ki...

benim hamileliin boole gecceeni bilsem yarina hamile kalirim dicem ama ay zor be cocuk sorumlulugu da. 1.5 ay suren hamileliimde amaneyy ne hassaslikti o oole. merhaba diyeni anama kufretti saniodum.

Fosi dedi ki...

:)
çok içten ve hoş bir yazı,
ilk hamileliğimde son üç ayımı karpuz yiyerek geçirmiştim ben,ertesi yılda hiç karpuz yemedim,
ama bu yıl yiycem,
özledim tadını.

Adsız dedi ki...

canım günaydın.nasılda guzelmıssın hamıleyken.gulumsemen hıc kaybolmasın yuzunden.

meltem dedi ki...

funda,30 kilomu:)sen de iştahlıymışsın anlaşıldı:)

havvanurum,hamileliğim çok güzeldi gerçekten ama ikinci çocuğa cesaretim yok, bi yandan da senin kardeşlerini okuyunca gaza geliyorum napıcam bilmem,konuşalım bu konuyu tekrar:)

zeugma,kor-ku-yo-rummm:)

Adsız dedi ki...

meltem sana inanamıyorum hamileyken gördügüm en güzel insanlardan birisin üstelik doguma saniyeler kala.. milletin agzı gözü burnu şişer yined epek güzelsin pek hossun der dururuz :)) şimdi de ne kadar zayıfsın ne içtin de zayıfladın böyle kızz asit mi içtin yoksam :)

meltem dedi ki...

smilena;benim canım hiç abuk bişi çekmedi allahtan hep bulunabilecek şeyleri canım çekti.ay ama doktor yeme dediği halde çiköftee ve kokoreçe aşerdim valla:)

gnhnmmm,gerçekten baba kız ilişkisi bi başka olur hep özenmiştim arkadaşlarımda ben yaşayamadım ama kızımla sevgilimin ilişkisi çok güzel allah bozmasın,kilo konusuna gelince ay bana bunu hiç sorma inan ben de bilmiyorum:) benim kadar yiyen başka bi insan inan 100 kilo olurdu:)

elifcim,eşine çok güldüm inan resmen psikolojik aşermiş enişte :))ama hamileliğinin kötü geçmesine üzüldüm insan hatırladıkça içi ürperir haklısın ikinciden korkmaktan ama belki bu sefer öyle olmaz ne dersin:) inşallah benim hamileliğim gibi geçer:)

meltem dedi ki...

loriiim; üzüldüm hamilelikle ilgili kısa ve sanırım beklenmedik bişeyler yaşadın tabii kısmet ama yinede üzüldüm :( ama sakın o 1,5 ayı baz alarak vazgeçme hamilelikten çünkü hamileliğin ilk ayı hatta ben daha test bile yapmadan önce bögüreeerek ağlayınca ulan hamileyim heralde dedim:)ilk ay nasıl bi duygusallık oldu valla tom ve jery e bile ağlıyon ama sonra geçiyo
inşallah seninde hamileliğin çok güzel geçer canm benm, daha önce de demiştim sana annenden sana kalan bu harika genlerin "guccük,havuç kafalı ve çilli bi prensese" geçtiğini düşünsene amanıııın tadından yenmez guççük lorim:)

meltem dedi ki...

güül, senin işin zormuş ben son 3 ay karpuz yesem valla sürekli altıma yapardım :)) valla bak ben çok gülüyodum bide son ay reflü çıktı ben de afedersin itfaiye hortumu gibi tazzikli kusuyodum sürekli altıma kaçırıyodum afedersin:)))

meltem dedi ki...

dolunayım,ikkuşum günaaaydın güldürdünüz beni sabah sabah sağolun yaw,asit mi içtin diyo yaa puahahah:)
valla kıslar şimdi nehir doğmasıyla önce ben bi şok yaşadım karnımdayken pek rahattım ya, ana bi doğdu ben zaten nerdeyse 1 sene gece gündüz nerdeyse hiç uyumadan gezdim önce psikolojim bozuldu sonra metabolizmam bozuldu sanırım o yorgunlukla ilk kilolar gitti:))

ayrıca güzel iltifatlarınız için herkeslere çoook teşekkür:))

Sibelbek dedi ki...

Maşallah valla ne güzel bir hamileymişsin sen...
Ben de hamileyken kendimi çok sağlıklı ve güzel hissediyordum, ne güzel hislerdi onlar :P
üstelik tam 8 kilo almistim, doğumdan da 4 kilo eksik çıkmıştım. şimdi hepsini geri aldım o ayrı :P

Hande dedi ki...

Meltemcim çok güzel bir konuya değinmiş, çokda güzel yazmışsın, insanın en rahat en umursamadan kilo aldığı zaman, bende 20 kilo almıştım doktor max. 16 demesine rağmen. Yaptımsa istedim yaptım :)
Aş erme konusunda da valla bende yapmadım,ama çevremde aşeren insanlar genelde nazlı, kaprisli insanlar. Ama doğrusu bir daha hamile kalırsam hiç olmazsa 1 kez yapıcam :)

mutfakcini dedi ki...

:)) sabah sabah güldürdün beni.Aynıı bennn.Yemekten nasıl çatlaamdım hala hayret ediyorum:)Dışarı çıkarken bile elimde yiyecek poşetleriyle çıkıyodum,her an acıkabilirim die.Ve lavoba başında geçen 9 ay'lar.Ben de güzel görüyodum kendimi ne hikmetse,o kilolarla :))

ELİF dedi ki...

Canım hamileligin çok güzel geçmiş tabi böyle güzel kız dogurmak kolay degıl tabiki 21 kilo alınca..

O kilolar ne zor verdiğimi hatırladım birden..
Kilolarımı verdim bu seferde göbek gitmedi...Şimdi ne göbek kaldı nede kilo...
Bizimkilerde olmadık mevsimde olmadık meyveler istiyorlar.Bütün çocuklar ayni herhal...
İkinizide öpüyorum canım...

İDEA dedi ki...

MELTEM :))

Kışın ortasında değil,yokluğun ortasında istesen bile artık yeşil erik mevcut her yerde :))

Bu arada haklısın cici bi hamilelik geçirmişsin.Senden bişeyler almamış.Tamtersi katmış :))
Neşen daim olsun.

MAVİ UMUT dedi ki...

Ya artık derin dondurucular karpuz erik vs.saklayamıyormu hala.:)
Önlem almalı önlemmm.:)

delininbiri dedi ki...

ben çocuk sahibi olmayı herşeyden çok istiyorum sanırım..bir yandan kilo almaya çok müsait bir vucüt yapım olduğundan daha şimdiden o kiloları nasıl veririm kaygısı içindeyim..siz vermişsiniz hepsini ne güzel..özendim valla :)
bir de canım karpuz çekti.. :)

Unknown dedi ki...

ben 8 ay boyunca mide mulantıları ve kusmayla ugraştım o yüzden hamileligimin tadını pek çıkaramadım.ama bir daha ki sefer yine aynı olmazsam herşeyi yiyip içecegim.

kubra zeynep kara dedi ki...

meltem abla nehire kardeş yapman lazım,
o kadar güzel ki kardeşin olması.bence nehir gibi güzel bir bebek daha olmalı hayatında.hem hamilelik nasıl yakışmış sana böyle bayıldımm

Belkıs dedi ki...

Yaa nasıl bir özel vede güzel bir durumdur bu hamilelik anlatılmaz, allah isteyen herkezlere izin versin yaşamasını inşallah. Ömrü hayatı boyunca az biraz kg sorunu olan ben denizde, ben diyim 20 siz deyin 25 :p kg (20 den sonra çıkmamıştım çünkü tartıya ) ile doğuma girip eve sadecenek 4 kg si gitmiş olarak geri dönünce "10 kgg gider" diyenleri bulup oracıkta ümüğünü sıkasım geldiydi :))
Yani ben tamamen kandırıldım Meltem :) Yoksa yermiyem onca pasta börek çöreki :p

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Meltem merhaba..Siteme ziyaretiniz ve nazik yorumunuz için teşekkür etmek için umarım geç kalmamışımdır...Görüşmek üzere sevgilerimle Zehr@

Adsız dedi ki...

günaydınnnnn tüm bloglara günaydın bırakıyoruz bugun asya ve ben gunaydınnn kocaman sevgı dolu bır gunaydın:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok tatlisin Meltem yaa :)) Insan sirf kapris olsun diye bile bir seyler istemeli kocasindan hamileyken :)) Ben kesin yapicam :))

Primarima dedi ki...

Meltem;cok yemekden kusdugunu okudum ve cok guldum bende cok yemek ıster ama korkar yıyemezdım...yemek yemek ıcın agladıgımı bılıyorum.Ama hamılelık gunlerım cokda tozpembe degıldı o yuzden pek de gulerek hatırlamıyorum ben...