6 Ocak 2009 Salı

çelişki :)

Başlığa bakıp yanlış anlamayın yaşadığım büyük bir çelişki değil aslında espri olsun diye yazdım. Sorun şu nehir 1 haftadır sürekli dişim ağrıyor diyor hangi dişin annecim deyince kabarmış dişetlerini gösterip hepsi diyor. Kıyamam canım yavrum azılarını çıkarıyor sanırım. Tabi 4-5 gündür oldukça iştahsız ve mızmız şekilde yemek yiyoruz. Hele sabahları zaten peynirin kokusuna bile dayanamayan küçük hanım çok sevdiği yumurtayı da yemek istemeyince ne yapacağımı sabahları ne yedireceğimi şaşırdım. Bol yumurtalı içine krem peynir, bal ve azıcık da nutella sürülen harika krepler mi yapmadım. En sevdiği ikinci yemek olan mantarla omletler mi yapmadım. Neyse herşeyden yiyor ama dediğim gibi çok mızmız ve de az yiyor genelde bitiremiyor. Benim de bu sabah aklıma bi kurnazlık geldi. Kendimle gurur mu duysam; yaptığımdan utansam mı bilmiyorum :)
Nehir'in her sabah içtiği ama bir süredir kahvaltıdan sonraya bıraktığımız sabah sütünün içine bir tane yumurta kırıp karıştırarak biraz da şeker attım. Sütü büyük su bardağını dolduracak kadar cezvenin içine koyup üstüne bir yumurta kırıp iyice karıştırarak neredeyse kaynattım. Sonra da soğuttum, pipetle nehir hanıma verdim. Hepsini afiyetle içti. Yarasın annecim..
E napalım çocuklar sayesinde bizim de aklımıza böyle çözümler geliyor :)

Hiç yorum yok: