30 Ocak 2009 Cuma

amcaya kek:)














Çarşamba günü nehir'le beraber gokan için kek yaptık. Hemde kuçulatalı kek; fikir nehir'den çıktı amcaya kek yapma fikri de; kekin çukulatalı olması fikri de..
Beraber başladık kekimizi yapmaya ben yardım isterken, nehir'e asistan ya da küçük şef diyorum çok hoşuna gidiyor küçük hanımın, hemen havaya giriyo :) ama gerçekten çok yardım ediyor. Kabartma tozunu, vanilyayı çekmeceden bulup bana verdiği zaman yüzündeki mutluluğu görmek çok eğlenceli. Herşeyi beraber katıyoruz kekimizin içine ve mixserle beraber çırpıyoruz. Ve keki kalıba dökme vakti geldiğinde nehir'in en sevdiği iş başlıyor; fırçayla kek kalıbını yağlamak !
Önce annenin kek kalıbı sonrada nehir'in küçük kek kalıbı ikiside özenle yağlandıktan sonra kekler fırına gitmeye hazır. Kekler harika olmuştu fakat nehir amcası için yaptığı küçük keki son anda kendisi yemeye karar verdi. Küçük ve güzel kekini amcasına vermeye kıyamadı şapşal ayıcık:)
Ve de gerekçesi : "anne ben küçüküm bunu yiyim gokan da büyükü yesin ! çünkü o dağ kadar buyuk bilmiyomusun" :))))
Çok seviyorum kızım seni.. çok zeki, çok tatlı ve de çok komiksin..

2 yorum:

Seda dedi ki...

Nehircim ben de kek istiyorum!!! :)

meltem dedi ki...

sen sus sana kurabiye yaptık :)))
artık kek falan yok