14 Ocak 2009 Çarşamba

ölüm ve yaşam

Bugün sevgili kuzen sinem'in kayınpederi, sevgili ezgi'nin dedesi vefat etti. Serkan eve gelince başsağlığı dilemek için umut ve sinem'i aradığında; nehir cırım cırım bağırmaya babasına birşeyler anlatmaya başladı. Ben de onu susturmak için kucağıma aldım ve annecim dedim baban sinem teyzeyle konuşuyor, ezgi'nin annesi varya! dedim. Bu sefer de nehir başladı "onlara gidelim" diye ağlamaya ben de gidemeyiz annecim ezgi'nin dedesi ölmüş dedim... Evet dedim!!
Nasıl ve neden söyledim bilmiyorum ama ağzımdan çıkıverdi. Nehir öylece sustu kaldı kucağımda, bana baktı "yani bir daha onu göremeyecek dedi" :(
Ah canım kızım neler biliyorsun, neler düşünüyorsun..
Kim bilir neler hissediyorsun küçücük yüreğinde..
Evet annecim bunu anlatmak için de; anlamak için de biraz erken biliyorum ama ölüm de yaşam kadar gerçek, maalesef..

Hiç yorum yok: