24 Kasım 2009 Salı

24-KASIM

Önce canım annemin sonra tüm öğretmen arkadaşlarımın öğretmenler gününü kutluyorum. Bu sabah nehir'in ağzından önce anneannesine sonra sizlere gelsin bu şarkı:)

öretmenim canım benim canım benim
seni ben pek çooook severim
sen bi ana sen bi baba
herşeyim oldun artık benim...

Çok kutsal bi meslek, çok önemli bi sorumluluk, geleceğimiz olan çocuklarımızı emanet ettiğimiz varlıklar.. Tüm öğretmenlerin annem gibi; öğrenmeye doymayan, idealist, atatürkçü, ülkesini seven, sadece okumayı yazmayı değil, insan olmayı, dürüst olmayı, sosyal olmayı, bir birey olmayı öğretmeye çalışan kahramanlar olduğunu hayal ediyorum. "Çok kitap okumakla adam olunmaz" deyip, hiç şansını denemeyen zihniyetten allah evlatlarımızı korusun diyorum. Burdan bi kez daha tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum:
Önce annecimin sonra, sevgili arkadaşlarım;
-İDEA
-SELDA
-DOLUNAY
-FUNDA
-ZEYNEP ve diğer bilmediğim blog dostları "öğretmenler gününüz kutlu olsun"

31 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Canım ben de önce anneciğinin,sonra tüm öğretmen arkadaşlarımın gününü kutluyorum.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Her 24 Kasım sınav engeline takılıp öğretmenlik yapamadığım için hüzündür benim için...
Ama ben de bütün öğretmen arkadaşların öğretmenler gününü kutluyorum :)

Sinem dedi ki...

Tüm ögretmenlerimizin ve ilk ögretmenlerimiz annelerimizin ögretmenler günü kutlu olsun.

çınar dedi ki...

bende annenein öğretmenler gününü kutlarım ne güzel alatmışsın öğretmen olmanın gerektirdiklerini keşke hepsi bu özelliklere sahip olsa

havvanur dedi ki...

öğretmenlerimizin günü kutlu olsun bide ev hanımları günüde olsa keşke:))

füsfüs dedi ki...

canım benim önce teşekkür ediyor sonra da anneciğinin öğretmenler gününü kutluyorum eminim onun yetiştirdiği çocuklar şimdi pırıl pırıl insanlar olmuşlardır, eskiden herşey daha güzeldi.
ben şimdi bu günün anlamını bile hissedemiyorum, okullar özellikle liseler gerçekten kötü durumda, gençler amaçsız, yarınsız, kolay para peşinde, dünya umurlarında değil
hep diyorum bloglardaki her kutlama içinde yaşadığımız çevredeki kutlamalardan çok daha içten çok daha anlamlı, çok teşekkürler

MAVİANNE dedi ki...

çokkk kutluyorum öğretmenlerimizi
ellerini öpüyorum

Adsız dedi ki...

canımmmm yerim o nehirin öğretmenim şarkısını söyleyen ağzını:)
teşekkür ederim:):

ELİF dedi ki...

Annenin ellerinde öp benim için olur mu?

Adsız dedi ki...

eskiden ögretmenler günü ne güzeldi bir sürü hediye alırdık ögretmenlerimize gercekten tam bir şenlik cosku icerisinde bayram gibi gecerdi..ögretmenimiz eve taksiyle giderdi hediyeleri götürebilmek icin. hepsi ufaktefek gönülden kopan seyler.. asla heidyeye karsı degilim... hala öyle mi acaba? hediyeler verilip gönüller mutlu ediliyor mu ? bu devirde memurların buna ihtiyacı var!

Mlke_Btkn dedi ki...

Annenin ve onun nezdinde başımızın tacı olan tüm öğretmenlerimizin günü kutlu olsun..
Nehir'ciği öpermisin bizim içinn;)

beenmaya dedi ki...

bende senin aracılığınla tüm öğretmenlerimizin gününü kutluyorum...

kubra zeynep kara dedi ki...

annenizin ellerinden öper ve öğretmenler gününü kutlarım.
ayrıca çokk teşekkürler

meltem dedi ki...

kübraa çok teşekkürr ederim canım ama aslında bahsettiğim zeynep başka bi arkadaşımdı ama bu vesileyle ki bilmiyorsum seninde öğretmenler gününü kutlarım
sevgiler

ceydabural dedi ki...

annenin ve diğer tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kütlüyorum :)

papatya dedi ki...

Annenin,ve butun ogretmenlerimizin ogretmenler gunu kutlu olsun.

İDEA dedi ki...

MELTEMİM CANIM BENİM CANIM BENİM SENİ VE NEHİRİ BEN PEK ÇOK SEVERİM SEN BİR KARDEŞ NEHİR BİR YEĞEN OLDUNUZ BANA :)

Çok teşekkürederim ve Annemizin ellerinden saygıyla öper Öğretmenler gününü kutlarım.

Adsız dedi ki...

canım benım , önce nehırı sonra senı kocaman opuyorum bende.

öykü dedi ki...

Nehırın bu guzel sarkısı eslıgınde
ben de kutluyorum sevgılı ogretmenlerımızı

zuzuların annesi dedi ki...

Aaa ben bilmiyordum annenin de öğretmen olduğunu Meltemcim...
Kutluyorum anneni...
Öpüyorum hem seni hem de Nehir'i:)

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim babam ve dedem de öğretmen, anneciğinin de ellerinden öp kutlu benim adıma da, arkadaşlarımızın da öğretmenler günü kutlu olsun

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim babam ve dedem de öğretmen, anneciğinin de ellerinden öp kutlu benim adıma da, arkadaşlarımızın da öğretmenler günü kutlu olsun

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Sevgili annenin v tüm öğretmenlerimizin günü kutlu olsun.Geç olsada bende kutlamak istedim

beenmaya dedi ki...

iyi bayramlar
sevgiler selamlar :))))

ELİF dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi Bayramlar.

icimdeki yolculuk dedi ki...

hayırlı bayramlarrr

İDEA dedi ki...

Canım,
Bayram yazını bekledim. Sanırım Bayram dolayısıyla yoğunsun. Olsun ben buradan da kutlamak istiyorum.MELTEMİM,senin ve ailenin Bayramını kutlar daha nice Bayramları beraber geçirmenizi dilerim. Nehirimin güzel yanaklarından öpüyorum kocaman kocaman.

Syhn dedi ki...

örtmennler günü için geç kaldım ama bari bayramını tebrik edeyim.
nehirin gözlerinden öperim

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Meltemcim ailenle birlikte nice güzel bayramlarınız olsun.sağlıklı,mutlu,tüm dileklerinin kabul olduğu,tüm psikopat ruhluların sizden uzak durduğu :) nice bayramlar ve günler olsun.
sağlıkla kal canım

BlahBlah dedi ki...

nereye kayboldun sen?

mutfakcini dedi ki...

Meltemcim geçmiş demiim de ilerleyen bayramın kutlu olsun :)Bu gün son gün.Aradım ulaşamadım canım sana.öpüyorum..