9 Kasım 2009 Pazartesi

SONUNDA HER DERDİN İLACI BULUNDU!!!!

47 yorum:

Adsız dedi ki...

puhahaha allah iyiliğini versin emi.. hiç güleceğim yoktu.. delüü sen de... bundan sonra bütün dertleri napıyoruzzz? Zictirediyoruzzzz :)))

allımorlu dedi ki...

ayol ne menem bişiymiş bu herbişeye çare:)gülmekten helak oldum:))

allımorlu dedi ki...

ahahahaa bakıp bakıp gülüyorum:))alemsin meltem:))

Kızıl dedi ki...

Delisin sennnnnn :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

1000mg eeyi bari faydalı olur:))))

kardelen dedi ki...

nerden buluyorsun bunları meltem valla gülmekten öldürdün beni akşam akşam :) Allah da seni güldürsün canım benim...

Adsız dedi ki...

delisin sen ya :)

Adsız dedi ki...

:)))))))) ettik gitti

lezzettabağı dedi ki...

Keşke gerçek olsa!Ne çok işe yarardı:))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Sie! :) Bu da yan etkisiz bir ilaç :)

ceydabural dedi ki...

walla iyi geldi ne diyim :))
koptum gülmekten harikasın :))

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

oy benim derdimin ilacını bulmuşlarda haberim yokmuş.
zıctıred ilacını yarın eczacıya sorayım da beni ...tir etsin.

MAYRI dedi ki...

Güzel bi ilaç ben daha önce kullandım tvsiye ederim...
<:))

duygu dedi ki...

sigorta karşılıyor mu acaba? :)

süpermiş...

Nina Noctis dedi ki...

kesin kafa yapıyodur bu! :P

öykü dedi ki...

delısın sen delı:)
Ama cokk tatlı bı delı:) cnım benım cok guldum

oytunla hayat dedi ki...

hahaahaaa :)))
hemen almam lazım :)))
süper!!!!!!!!!!!!

HaNdE... dedi ki...

ya ilk önce uzun uzun baktım.sabah sabah afyon patlamamış mı ne bende! :)nasıl yani sakinleştirici faan mı dedim? ama nasıl pat diye yayınlar ki dedim...ismini bir heceledim kiiii kopanziiii...:):):) e bana yuh yaaa:)) bir jeton bu kadar mı beşgen olur :)) süperrrr bişi sabah sabah gülümseme sebep oldu.

beenmaya dedi ki...

ben kullanıyorum kaç zamandırç şiddetle öneririm :))

ELİF dedi ki...

allah seni davul etsin emi:))))

füsfüs dedi ki...

koptum yaaa ben de okuyorum heceleye heceleye ne bu diye, çok alemsin sen ya

LA78'ers dedi ki...

puhahahahahahahahahaha...
sigorta karşılıyomu bari... :P

zuzuların annesi dedi ki...

Melteeeemmmm:)))))
Çok seviyorum seni ben demiştim dimi?:)))

annesiningülü dedi ki...

:DDD
benim ilaççı kociş'e söyleyimde bana bayağı bir stok yapsın Zictired'ten :)
çok süper

Belkıs dedi ki...

:))))))))

infaz dedi ki...

vavvv super zictired çıktı tüm ezcanelerde :)

yıldız dedi ki...

:)))

en pratik çözüm

Nazpek dedi ki...

Alemsin Meltemcim ya yazan doktorun adınıda versen bi abla

SMİLENA dedi ki...

ay ben bundan kullanıyorum şekerim.bek iyi geliyor .her derde deva.
ay nerden bulursun bunları.akşama benimkine içirmem gerek...


çok güldüm...öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım mimledim seni en güzel mimle:)

allımorlu dedi ki...

ya ben gidip gelip bakıyorum bu şifa kaynağına:)) ama 1000 mg çok ağır gelmez mi:))dünyayı tınlamaz hale getirir insanı bu doz ahahaa 500 mg likleri yok mu bunun krize girdim resmen:))

Yelish dedi ki...

cok alemsin sen yaa
peki diyelim ki aldik , yuttuk
yutunca ne diycez ?
:)))))))))))))

Işıl dedi ki...

sevgili izleyicim;
günaydın..
mutlu bir gün diliyorum

MAVİANNE dedi ki...

hemen bi tane atalım o zaman şekercim :))))

Syhn dedi ki...

oyyyyyyy...
kopuş anı!!!!

Burcu Çalışkan dedi ki...

hahahaa alemsin meltem walla :))

Mlke_Btkn dedi ki...

Bana ordan bir kapsül yok ya iyisimi ordan bir kutu verirmisin?? :))
Hep beraber hapı yutalım...:)

Çiğdemmm dedi ki...

Meltem alemsinnnnn ;)

Valla bu hap kadar olmasa da sen de bünyeye iyi geliyorsun yavrus ;))

Tibetin annesi dedi ki...

Nereden temin edebiliyoruz Meltemcim bunu? Bizim buralardaki eczanelerin haberi yok?! :P

nehircce dedi ki...

:)))))))) çok yaşa ..

Adsız dedi ki...

hani nerde ?

Elçin dedi ki...

Ay süpermiş bu ilaç ya, bence de:))))

papatya dedi ki...

Harikasin ne diyeyim:))))Sevgiyle kal canim...

Stil Direktoru dedi ki...

haha alemsin kız süper ya

zuzuların annesi dedi ki...

Canım Mimledim seni:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Kız Melto bende istiyorum hangi eczane bu meret? 10 kutu alıcamda:))

tuğçeadaş dedi ki...

delisin :))))))))