3 Kasım 2009 Salı

neeee dostluk mu dedin???


hani şu ağladığında göz yaşını silen mi?
hani düştüğünde kolunun altından omuz atan..
hani canın sıkkın olduğun da saygı duyup dinleyen
hani bi derdin olduğun da, aman bana ne demeyen!
hani omuzun da ağlayabildiğin
hani çok sevindiğin bi anda hemen telefonunu çevirdiğin
hani hastalandığın da yetiş gülüm dediğin
hani telefonda bile sesi kötü gelse onun için endişelendiğin
hani hani hiç bi şey söylemediğin zamanlar da bile seni anladığını bildiğin
hani şu beraberken saçma sapan şeylere gülüüp, saatlerce sohbet ettiğin mi?
hani onun seninle birlikte sevindigini sandığın mı ya da seninle bir üzüldügüne inandığın mı?

NEEE DOSTLUK MU DEDİN? hay allahım :):) kafan karıştı değl mi? anlamadın...
dur dur panik olma sen önce sözlük anlamından başla, o kadarı sana yeter:):)

43 yorum:

havvanur dedi ki...

Tanımı/Anlamı



Sevilen, güvenilen, yakın arkadaş, gönüldaş, iyi görüşülen kimse, düşman karşıtı
Örnek: Dostlar beni hatırlasın. Âşık Veysel

Erkek veya kadının evlilik dışı ilişki kurduğu kimse, zamazingo


Sahibine sevgi gösteren hayvan.

Bir şeye düşkün olan, aşırı ilgi duyan kimse.

İyi geçinen, aralarında iyi ilişki bulunan
meltoş ahanda sözlük anlamı:))))))) neymiş ögrendik demii çok akllıyım bülünmü gogıl amcam sagolsunn

havvanur dedi ki...

kıs varya bn harbi deli neyim degilim zır delüyümmm

ceydabural dedi ki...

gerçekten bunların hepsini bir kişi de yaşayabilen varsa çok şanslı
çok güzel sonsöz
sevgiler...

Kızıl dedi ki...

Anlamını çok iyi bildiğim kelime "Dostluk".

İyi ki var onlar hayatımda. iyi ki, iyi ki, iyi ki, iyi kiiiii....

Ne güzel yazmışsınnnnn Meltemciğimmm. Öpüldün kocaaman, koccaaamannn...

icimdeki yolculuk dedi ki...

:)) herkez dost sıfatına erişemiyor meltem.arkadaş başka dost başka..dostlatda ender bulunuyor..eminim herkezin candan yürekten gerçekten dost olan dostu vardır ama 1 tane ama 2tane dğil mi??

Başak BAŞOL dedi ki...

Meltemcim,

Umarım bu yazı seni yanıltan ve kalbini kıran bir dosta ithafen değildir...:(

Sevgiyle Kal...

meltem dedi ki...

ay havvanur altım ettim gülmekten ne delisin kısss sen :):):):)

arkiiideşler merak etmeyin benim dostluğumu herkes kazanamaz:)
o yüzden bi hayal kırıklığı falan yok ortada sadece bendenizin biraz salaklığı var:)
maalesef benim bünyemde iyi niyet salaklık derecesinde,
e! o da zaman zaman gaz, baş ağrısı vs. yapabiliyor:):)

Tibetin annesi dedi ki...

dost dost diye nice nicesine sarıldım...

herkese bir dost lazım şu hayatta...

ELİF dedi ki...

saydıklarının hepsini bulunduran sadece 1 kişi var hayatımda :) :(

Adsız dedi ki...

bende de ya 1 yada yarım cıkar... pek emin olamıyorum çünkü :( bu hafta pek cok kişi tarafından aldatıldım.. aptallık mutlulukmuş keşke biraz daha mutlu olmak için biraz aptal olmak isterdim :(

Adsız dedi ki...

en büyük dostum annem!

icimdeki yolculuk dedi ki...

seni mimledim sayfamdan alabilisünn

balböcükleri dedi ki...

benim hiç dostum yok bülünmüüüü:(anam yokki derdim bilsin:(bacım yok gözyaşım silsin bülünmüüü:(ya kızaaaaam valla şaka diil o anlattıklarından bendede yok keşke öyle ölümüne dostluklar olsa neeerde kıskançlık hasetlik sarmış dörtbir yanımı.kılıçlaarımı kuşanmış beklemekteyim.güvenmiyom kimseye çok kazık yedim çoooook

Eylm-Sdnz dedi ki...

şu devirde sadece kelime anlamıyla idare eder olduk ta gerçekten dostlarım var ne şanslıyım yahu:)))

icimdeki yolculuk dedi ki...

meltemcim ben göççük parmağımla mutlu mesut yaşıyorum ama ellam yazın plajdayız biri kız biri erkek 7 8 yaşlarında iki çocuk yanımda ablaa senin ayağın neden öyle?? başlıyorlar sormaya..diyorumki; sizin kadar küçüktüm annemi dinlemedim yaramazlık yaptım yemeğimi yemedim allahbaba cezalandırdı:)) vınn annelerinin yanına hadi çocukları anlıyom farklı değişik geliyo ama koca koca insanlar sormuyomu deli olyom yaw bazen ayağımı ağızlarına sokasım geliyo:)))

allımorlu dedi ki...

bu tanımlamaları dostluğun tam tanımlaması olarak düşünürsek, benim çeyrek porsiyon dostlarım var..
çok zor ya..dostluklar nedenli,nedensiz zayıflıyor sanırım!..

yıldız dedi ki...

Bu zamanda bu devirde olan dosta bile sitem edilemiyor ki,herkes kendi denizinde kendi dalgalarında boğuşmakta zaman zaman..

Eylm-Sdnz dedi ki...

Mimin var canımm...

Syhn dedi ki...

bunları bi kişide toplanmış halde bulmak zor gibi duruyor hemde bu devirde!!
ama kişi şanslıysa buluyorda yaa.. evlatlarımıza da Allah güzel dostluklar kurmayı nasip etsin.

görsel şahane!!

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Postu sabah okudum,düşündüm taşındım, bir yazdığın birinde,bir yazdığın diğerinde, karar verdim tüm bunları içerenim yokmuş:(Ya da ben var zannedermişim ama yokmuş.İyi günde herkes can, ben kötü günü sınadım...Pazıl gibi kullanacağız artık ne yapalım,biraz ondan biraz bundan...

Adsız dedi ki...

sanırım artık kalmadı boyle dostluklar, yada bır yerlerde halen var ama benı bulmuyor 4 yıldır :(

Adsız dedi ki...

ne zor dostum demek tüm bunları zevkle yapacak birileriyle karşılaşabilmek..
ve bunu sürdürebilmek..zor çok zor..
of meltem zaten depresifim şimdi dost dedin bir telefon yada bir adım ötemde beni dinleyecek bir dost aranacağımmmı ben şimdi...

SMİLENA dedi ki...

dostluk-dünyada en değerli şeyi.ağlaya bileceğin sıcacık bir omuz varsa dünyanın en zengin insanısın.
yaşasın dostluk !!!

mutfakcini dedi ki...

SORMUŞLAR BİR BİLGİNE...
DOST kimdir?Demiş; paylaştın mı sevgini, korkunu, ümidini ve yenilgini,
verdin mi desteğini, sordun mu halini,
yolladın mı yüreğini, ağladın mı onun gibi.Karşılığı olmadan verilir mi hiç yürekteki sevgi?
Dostluk dediğin; tek bir ruhun, iki ayrı bedende dirilmesi...
Meltem'cim dostluk kavramı,tanımı içinde,her türlü verdiğin destek için..Dostum olduğun için teşekkür ederim sana..Yüreğini yolladığın için..Korkumu,yenilgimi paylaştığın için..Çok şanslıyım çokk :)

Adsız dedi ki...

malesef bende de yok bu saydığın vasıflara sahip biri. devir kimseye güvenmeme devri. ama olsa bi tanecik, nasıl güzel olurdu herşey..

kardelen dedi ki...

ah Meltevar mı gerçekten böyle dostluklar nedense bana yok gibi geliyo ...hayat boyu hep böyle bir dostum olmasını öyle çok istedimki en zor anımda yanımda olsun ne kadar uzağa giderse gitsin unutmasın beni ama nedense hep unutulan ve hatırlanmayan BİRİ oldum sadece :( Siz blog dostlarımda olmasanız ne durumda olurdum bilemiyorum..

MAYRI dedi ki...

Öyküye dedim sana da söyliyeyim. İki fincan kahvem var. Gel bi kahve içelim. Çamdan kavaktan söz edelim.
<:))

meltem dedi ki...

elifcim sorun sen de değil ki: her insan dosdoğru dost olmayı beceremez """benim arkadaşlarım çok şanslı hayatlarında benim gibi güvenebilecekleri her başları sıkıştığında arayabilecekleri biriyim ben onlar için ama maalesef ben o mertebeye çok az insanı layık görüyorum""" çünkü herkes o kadar bencil ve tembel ki dostluk fedakarşık ister canım benim.. senin çok özel biri olduğunu düşünüyorum ben seni kazanamayanlar düşünsün:)

meltem dedi ki...

AH EBRULİM AH VALLA ÇOK İYİSİN SANA DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM
LÜTFEN HEMEN İYİLEŞ GELİYORUM EN KISA ZAMANDA:)
CANIM BENİM....

ELİF dedi ki...

yorumuma cevabın mest etti, ruhumu okşadı,gözlerimi doldurdu...

herşeyden azıcık dedi ki...

Nerde o yavrum kim kaybetmişte biz bulmuşuz? bende yok olanlar adam gibi sahip çıksın.En iyi dostum kocam napalım idare edecez gali:))

svl dedi ki...

Herkese lazım desem :D

NALAN dedi ki...

saydığın niteliklerde hayattımda var olan ve hayatmına girmesinden de mutlu olduğum bir adet dosta sahibim ne mutlu bana ki..
sevgiler meltem'cim...

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

DOSTLUK fedakarlık ister artık herkes kendi için birşeyler yapma çabasında önce ben diyor artık insanlar ama gerçek dostuda bulunca sımsıkı tutmalı çünkü yerine gelmesi çooook zaman alıyor

MAVİ TUTKU dedi ki...

Birine öylesi bir dost, ölesiye bir dost sevgili olmak istedim ama anlamayamadı ki...

Ben dost olayım dedim, o bir pisliği dost diye anlattı bana, derdine ortak olayım dedim, en olmayacak şeyi yaptı bana, dinleyeyim dedim, en olmayacak şeyi anlattı bana, sonrada seni dost bildim dedi dost olamadın dedi...sır diye verdiği bir dost sevgiliye denecek şeylerden değildi, yapma dedim eme dedim yalvardım, ben seni anlamıyorum dedi.

Paylaş benle dedim, paylaştıkları dağıttı, paylaşım bu değil dedim, ben sana güvenmiyorum ki dedi.
Yıllarr yıllarr geçti vazgeçmedim,
göz ve gönül görmeyince herşey boş boşş..
Ebrulinin dediği gibi tek ruh iki bedende diriliyordu, anlamadı bu büyüyü sihiri. Ben herşeyimsin dedim, canımdan ötesin dedim, o inanmıyorum dedi, ben yaptığın yanlış dedim, o bana böyle davranmazdı dedi, anam gibi babam gibi dedi en olmayacak birini örnek vererek..ezildim, üzüldüm, vazgeçmedim, dostluk emek demekti ya hani, sevgi emek demekti ya hani....



İnsan gerçek sevgiyi, dostluğu bilmiyorsa, klavuzu yanlışsa, siz ne yapsanızda faydası olmuyor, kötü olan siz oluyormuşsunuz, bunu çokk büyük bir diyetle öğrendim bu yaşımda.

aysegul dedi ki...

Evet dost dedim işte:D
N'olcak şimdi.Off yaa hepiniz çok
şekersiniz ama:Pp

zuzuların annesi dedi ki...

Bir çok arkadaşı olabilir insanın ama bir çok dostu olamaz...Genel itibariyle daha sıcak ve samimi geldiğinden mi bilinmez?
çok kullanırız cümle içinde;
'dostlarımız,dostlarla' vs.diye.
Çünkü zordur dost olmak...Yıllarla,birikimlerle, paylaşımlarla,sevinçlerle, acılarla oluşur...Ve her yeni dost?bunu kaldıramaz...
Öptüm seni güzel kadın:)

MAVİANNE dedi ki...

DOSTLUKLAR her ne kadar güzelse de
hayal kırıklıkları da vardır dostluğun içinde,
çönemli olan gerçek dostu bulmakta
gülerek geldim merak etme
sevgiler

füsfüs dedi ki...

bu postun çok içime dokundu yahu
dostlar vardı uzakta kaldı, hayat telaşına düşüldü niye böyle oldu ya

MAVİANNE dedi ki...

canım benim sağolasın
ne güzel iltifatlar etmişsin öyle
teşekkürler

öptümm seni

İDEA dedi ki...

Hani şu hiç yüzünü görmesen bile elini uzattığın,elini uzatanı mı soruyorsun MELTEM.

esra dedi ki...

bu devirde dost bulmak çok zor.. herkse kuyu kazma derdinde.. buldun mu sımsıkı sarılmak gerek. ben bir tane buldum evlendim :)

Adsız dedi ki...

Hello everyone!

You can watch latest movies for free here:
http://www.freemoviez.biz

Great stuff there

Enjoy it

[URL=http://www.freemoviez.biz][IMG]http://static.thepiratebay.org/img/firefox-22.png[/IMG][/URL]