23 Mart 2010 Salı

BABA OLMAK........

Adam oğlunun odasının önünden geçerken hayretle bakakaldı.
Yatağı güzelce toplanmıştı ve odası hiç olmadığı kadar derli toplu görünüyordu.
Sonra adam yastığın üzerine bırakılmış mektup zarfını farketti.
Üzerinde -Babama- yazıyordu.
Aklından geçen bin bir kötü düşünceyle mektup zarfını açtı ve
titreyen elleriyle mektubu okudu:

Sevgili baba;
Sana bu satırları derin bir pişmanlık ve üzüntü içinde yazıyorum.
Kız arkadaşımla kaçmak zorundaydım çünkü seni ve annemi yaşanacak rezaletten uzak tutmak istedim. Gerçek tutku ve aşkı ben jale ile buldum ve o öyle tatlı ki anlatamam… Şunu biliyordum siz onun vücudunun her yerine taktığı küpeleri, derisine işlettiği dövmeleri, kendine has o çılgın giyim tarzını asla ama asla onaylamayacaktınız ve tabi benden çok büyük olmasıda bir sorundu. Fakat benim için bunlar değildi gerçek tutku ve gerçek aşk… Baba jale hamile!
Jale’nin dediğine göre çok mutlu olacağız. Ormanda kendine ait bir karavanı ve tüm kış yetecek kadarda yakacağı var. Bir sürü çocuğa sahip olma düşüncesi rüyalarımızı süslüyor. Jale benim gözlerimi esrar gerçeğine açtı ve artık biliyorum ki esrar kimseye zarar vermez. Esrar yetiştirecek ve insanlara pazarlayacağız ve yine bu sayede ihtiyacımız olan kokoin ve ekstaziye ulaşacağız.

Artık tam anlamıyla bilime yalvarıyoruz dualar ediyoruz şu AIDSin
çaresi bulunsun ve Jale sağlığına kavuşsun diye…..

O kesinlikle iyileşmeyi hakediyor.

Endişelenmeyi bırak baba ben 15 yaşındayım ve kendi başımın çaresine bakabilirim..

Eminim birgün geri döneceğiz ve sen kendi torunlarını tanıyacak,seveceksin

Oğlun…..

NOT: Baba yazdığım mektubun tek kelimesi bile doğru değil. Ben Mehmet’lerdeyim.
Sadece sana; masamın üzerinde seni bekleyen karneden daha kötü şeylerin olduğunu
hatırlatmak istedim.

TÖVBE TÖVBEEE ALLAHIM SEN KORU YARABBİM!! facebook da bi arkadaşım yollamış paylaşmak istedim.

48 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Meltem,
Şimdinin çocukları harika lakin babalara ve Annelere de rabbim kolaylıklar versin, gerçekten zor bir dönemde yaşıyoruz.
Sevgi ve saygılar

impossible dedi ki...

Bir an yutkunamadım.gözlerimin okurken faltaşı gibi olduğunu da hissettim.
OFFF sonu iyi bitti çok şükür:)

svl dedi ki...

:D ne güldüm ne iyi geldi bilemezsin :Dharikaa

Mlke-Btkn dedi ki...

:))) bence de töbe töbee hehehee!!

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
japon çekirdeği dedi ki...

yazı çok esprikliydi çok güldüm.. :) ama fotoğrafa bayıldım!

sevgiler
ebru

GüCüBe dedi ki...

Aman Allahım :=))

elif ada dedi ki...

He he he çok güldüm Meltem ya. Ama yine de o adamcağızın yerinde olmak istemezdim. Herhalde mektubun sonunu getirememiştir

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Beterin beteri var derler ya. var gerçekten de.
:))

SerpiL dedi ki...

bende oğlan tezeği avuçlan yemiş diyecektimki sonu gerçekten iyiydi.e bu yeni jenarasyondan korkulur.o oğlan bende olsa çoktan ağzına mıçtıydım:))))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Hakkaten Allah korusun...

herşeyden azıcık dedi ki...

Allah Allah bu ne yawww yüreğine iner insanın benim oğlanlar yapsa valla bilmiyorum ne yaparım düşünmeyeyim olmasın en iyisi:))

*Degisik Tatlar* dedi ki...

buluşmayamı bekleriz canım

yalnız biz hafta sonu yayınladık yazımızı...

başka bir buluşma daha var o bugün yayınlandı karışıklık olmasın canım :))

buaradaöğrendiğim iyi oldu cnm çooook teşekkürler

bende cevahir 1.salonda gittim :)

filmlere bakmak lazım birbirinden farklı ise filmler eğer seçebiliriz bizede seçenek olur cnm :)

öptüm canım

fotograf penceresinden dedi ki...

hahahaha :) bunu kardeşim okusa kesin uygulardı :)

nazpek dedi ki...

ölümü gösterip sıtmaya razı etmek:)

AYÇA dedi ki...

Bunun başka bir versiyonunu biliodum ama yine zevkle okudum. Superrr :)

Leah dedi ki...

Hey allam ya :D Sen normal bi şey paylaşmazsın zaten anacım :D

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ayy Allahım,bu ikinci..Yine HAyatımın renkleri Burcu ile karıştırdım,Meltemciğim.... Ben sana Burcu desem artık, olur mu :))))

kutupayusu dedi ki...

bir bardak soğuk su ... çocuğun sayılı günü var gibi geldi bana..geri kalan anları beraber yaşamak lazım tabi ilk şoku atlattıktan sonra.... ben zaten çocuk yapmaya korkuyorum ..harbi tırstım...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aman allahım diyordum kii yarım kaldı :D

*Degisik Tatlar* dedi ki...

Sanırım iptal olmuş o buluşma bekliyoruz cnm yanlış bilgilendirdim seni :)

papatya dedi ki...

Dedim ne oluyoruz.Allah korusun.Bu satirlari okuyan babanin yuz halini dusunemiyorum.Sakasi bile cirkin.
Cocuklarimiza daha anlayisli davranirsak sanirim bu tur girisimlerde bulunmazlar..
Paylasimin harika.
Sevgiyle kal canim..

allımorlu dedi ki...

ahahaha uyanık nesil noolucak:PP

MAVİANNE dedi ki...

offff
ben de ne sandım :(((

ama ama şu fotoğrafa bayıldım
bu sizin aileden mi
çok şeker bir bebek
bayıldım

ELİF dedi ki...

okumuştum daha önce, ilk okuduğumda çok korkmuştum:)))

oytunla hayat dedi ki...

melllteeeemmmmm !!!!
ay dedim ki ne oluyor, saniyede 40 senaryo uydurdum vallahi. bir an bu mektubu benim aldığımı bile düşündüm :))

hahaaaaa :))
sen çok yaşa emi...

meltem dedi ki...

sevalcim biraz gülümsediysen sevindim daha iyisin di mi??

haykırış abi, gerçekten bi çok şey eskiye göre daha zor maalesef.,

evet sonu iyi bitti allahtan:)

batıcımın annesi allah korusun diyelim biz şimdiden töbe töbeee.:))

capon çekirdeği, fotoğraf çok güzel gerçektne bebekte güzel babada ehehehe:))

meltem dedi ki...

gücübe ve elif napıyoruz dilimizi ıssırıyoruz ve allah korusun diyooruuzzz:))

evet beterin beteri var akıllara zarar:)

serpiiiiiil komiksin kısım sen ya:)

meltem dedi ki...

dilek, hoşgeldin allah korusun gerçekten senin bi de iki tane ooy oy oy:))) şaka bi yana allah evlatlarımıza akıl fikir ve sağlık versin arkadaşlar herkesin yavrusunu korusun allah..

meltem dedi ki...

ceydacım umarım kardeşin okumaz:P

pınaaaaaar önemli değil takılma:)) mustafa meltem bile diyebilirsin istersen ben bana söylediğini anlıyorum nasılsa

fundacım allah korusun senin oğlanlarda okumasın aman bunu:))

değişik tatlar kafam karıştı yaaa buluşma nerde ne zaman aydınlat beni:)

nehircce dedi ki...

:)))Amannn Allah korusun..Canım bu arada yorumuna cevap yazdım öpüyorum seni sevgiler..

meltem dedi ki...

ben hepinizin yorumlarını severek okuyorum ve çok önemsiyorum fakat ne zaman yorumlara cevap yazmaya kalkışsam bi yerden sonra yetişemiyor ve kopuyorum ya da karıştırıyorum bazen de arada atladıklarım oluyor bana sitem ediyorlar:((
hepinize teşekkür ederim fikirlerinizi paylaştığınız için cevap konusunda beceriksizim üzgünüm:(

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

baksana bunu benim kayınpeder e göndersem mi :) cok mu acayip olur cok mu geç mi ?

Dolunay dedi ki...

bende guldum ama oncesınde bır korku sardı benı meltoşum.

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

korkunç bir şey.. okurken gözlerim fal taşı gbi açıldı.. bir an, ilk iki cümleden sonra, bu benim çocuğum olsa nasıl tepki verirdm dedim. neyseki masalmış :) çocuklarımızın kaderi güzel olsun inşallah.. sevgiler

Yelish dedi ki...

coook tehlikeli yeni zaman cocuklari
isimiz var vallahi
biraz once okudugum bir postta gozlerimden yas akmisti , simdi kahkahalar atiyorum.
bu gel gitlerin sonu hayrola :)))

SEDA TEKSOZ dedi ki...

Canim bunu daha once okumustum ama o zaman anne degildim. Simdi okudum ve dusundum benim sanirim kalbim dayanmaz boyle sakalara. Zaten simdi bile sinirlenince, kizinca carpintilarim basliyor... Allahim sen koru.. :)

Ful yaprakları dedi ki...

bunun bir başka versiyonunu biliyordum ben=))
baba okurken yüreğine inmezse eğer sonundaki notu görebilir =))

EBRULİ dedi ki...

Ağzım açık kaldı.Kabus gibi ya off :)

ramazan dedi ki...

Evet face de ben de okumuştum. Harika gerçekten. Biz babalar sadece karne başarısına odaklanıyoruz da,çocuklarımızın ne kadar güzel hasletlere sahip olduklarının farkına varamayabiliyoruz. Bu bakımdan çarpıcı ve öğretici bir örnek olmuş. Gönlünüze sağlık.

Defnenin Annesi dedi ki...

bu hikayeyi biliyordum. Cok basarili birsey olmus yalniz... :-))

Elvan dedi ki...

Süpermiş bayıldım okuyunca gülmekten:))))

Yazgüneşi dedi ki...

valla cingöz gördüm oğlanı

karne yüzünden cezayı değilde
zekası yüzünden ödülü hak eder sanırım :)

e bu devirde iyi yerlerden alınmış diplomalar değil cin fikirler prim yapıyor yani ;)

yalan mı
sevgiler

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

:)) Hey allahım ya, okurken yuh demeye başlamıştım.:)
Çok güzeldi ya.:)
Mutluluklar diliyorum..

yokamania dedi ki...

İyi bare Jale yerine Recep'le de kacabılırdı. Bardagın dolu yarısını gormekte fayda var :)

gn hanım dedi ki...

ahahahahaha :D çok güldüm. yuh diyecekttim ki sonunu güzel bağlamış

Dalgaları Aşmak dedi ki...

hem güldüm hem bende tövbe tövbe dedim bir an çocuklarım gözümün önüne gelince:)

sine'mden dedi ki...

Selammm...
ilk ziyaretim blogunuza...şöyle yazılarınıza bir göz atarken bu postunuzda takıldım:) önce bir daraldım,sonra sıcak bir gülümse yayıldı yüzüme :)teşekkürler...