18 Mart 2010 Perşembe

krep ve pamuk prenses, yine karışık bi başlık ve karışık bi yazı

Haaaaaaa antalya da ki yarış atletizm yarışları arkadaşlar, eskiler ve okuyanlar bilebülüüür ya da hatırlayabilir. Hakem olarak görev aldığım atletizm müsabakalarından biri daha var bu hafta sonu ama gidemicem. Geçen haftada vardı gidemedim:(
Ama canım arkadaşım bernayı görmek için nisan da antalya ya, yeni doğanları, yaşlarına girmeden görebilmek içinde:) ankara'ya gitmek farz oldu. Yaz geliyor yaaaaaz ötesi var mı? ki ben; sıcağı sevmeyen, bahara aşık, gabaran topraklar gibi sevinen, sıcaktan kaçan ben bile seviniyorum yaz geliyor diye, yeter bunaldım. Hele bugünkü soğuk havaya, güneşe rağmen şaştım kaldım. 1 milyar gelen doğalgaz faturasına önce küçük bi baygınlik geçirip, heralde bi yanlışlık vardır diyerek kafayı yememeye çalıştım ve bi kez daha:
kış bi mittir git artık dedim.... beeeeeeen??? kışı seven ben, bu sene kıştan nefret ettim.
Ama bugün soğuğa rağmen, ana kız pes etmeyip bi kez daha pamuk prenses ve yedi cüceleri izlemeye gittik. Ay ne iyi ettik, tiyatro alkışın oyunlarını çok beğeniyorum, geçen sene de izlemiştik ama nehir unuttuğu için bi kez daha gittik. Zaten 5-6 yaşına kadar bi oyunu 2-3 kez izleyebilirlermiş. İnanılmaz eğlendik gerçi bilet bulmam çok zor oldu haftalardır ama, söz vermiştim kuzuma. Malum bi izci sözü bi anne sözü!! Geçen hafta tiyaro mie nin sindrellasını izlemiştik. O da güzeldi ama pamuk prensesin verdiği keyfi vermedi nehir hanıma.. Çok sıcak ve tatlılar hepsi ayrıca, oyun sonunda sahneye çıkıp selam verirken nehir pamuk prenses diye bağırdı, tabi o kadar ses de duymadı oyuncu ama nehir tam delirmek üzereyken, el sallayıp öpücük atarken nehir e doğru eğilip gözünün içine baka baka el salladı ya!! vallahi görmeniz gerekirdi, bi çocuk o an daha fazla mutlu edilemez kesinlikle.
Dün akşam da eşimi bekliyorduk ben de o sırada arkadaşım gülcanla telefonla konuşmaya çalışıyordum. Nehir sürekli bağırıyor ve tepiniyor bi yandan bi yerlere tırmanıyo, azdı da azdı derkeeen masanın üstünden güm diye yere çakıldı. Ama çok pis çakıldı. Hemen telefonu kapattık, sonra nehir in ilk yardım müdahalesi anneye sarılma tedavisini yaptık. Tabi ki ağlamadı yine ama kıvrand, kıvrandıııı bacağını tutarak, "anne bacamaa krep girdi" dedi:P ay koptum, ay yarıldım, ay geberdim gülmekten. Çok bozuldu tabi "anneeeeee yediğimiz krep değil tabi ki" dedi:PPPP ay kurban olurum senin krep giren bacağına ahahahaa bak hala gülüyorum.

26 yorum:

AYÇA dedi ki...

Ankarayı yanlış yazdın sanırım. Yoksam beni görmeye mı geliyosun. Hahahaha :) yazılarını sikilmadan okuyorum. Valla gulduruyosun beni. Bende voleybol hakemiydim. Sen burakmamissin ben bıraktım sehir dısı olayından dolayı. Cooook özlüyorum. Nehir krep giren bacaklarını yirim. Optuuummm.

papatya dedi ki...

Canim benim buyumusde neler soylermis.Annesi kocaman kocaman op benim icin Nehir´i.
Cok gecmis olsun umarim simdi daha iyidir.
Sevgilerle..

balböcükleri dedi ki...

önce sen sonra bihter beni aşka getirdiniz.viski içiyom gı.e bihter bu aşşağısını içmez.sende votka motka deyince kanıma girin.allahım bu işlediğim günahı meltemle bihtere yaz:))

balböcükleri dedi ki...

what hakemmi.kız sen atletmisin:)

Syhn dedi ki...

hakikaten kış artık git diyeceğim aklıma gelmezdi ama yeter artık!

xxx dedi ki...

bende merakla bekliyorum bu oyunlara gideceğimiz zamanları.. krepli bacağa sahip fıstığa geçmiş olsun..

BlahBlah dedi ki...

1 milyar?! o_O

zuzuların annesi dedi ki...

Günaydın Meltem'cim...
Havalar ısınmaya başlayınca sen de çoşmuşsun anladım,Antalya,Ankara e belki arada Bursa?:P
Olmaz mı hıı? olmaz mı? Yüreğinin götürdüğü yere git madem:P
Nehirciğime de çok geçmiş olsun,
umarım şimdi daha iyidir...
Bu arada krep peynirli miydi?:P :))

svl dedi ki...

Gecmiş olsun nehire krep umarım geçmiştir :D öperim onu
Canım bu arada mahalleyi sizmi ısıttınız anacım 1 milyar fatura :O

Unknown dedi ki...

Krep?ha ,süper.... Bu arada siz ne yaptınız ya,1 milyar ,dumur oldm... :)))))

Mlke_Btkn dedi ki...

1 milyar mı?? bütün bina sizden mi kullanıyor :))
ahh ah bende voleyol oynardım zamanın da gençkene :))

krep mi?? heheheh :))
bi parça alsam krebinizden ;)

ELİF dedi ki...

1 milyar mı yuh, naptınız evde doncak mı gezdiniz:))
Krep girmiş bacağa bir de reçel döksem de yesem??

meltem dedi ki...

sormayın arkadaşlar biz de anlamadık ama biz bişi yapmadık doğalgaz faturasında biz yakmıyoruz ki kombi yok yani evde merkezi güya ama yönetim bize böyle bi fatura gönderdi hala şoktayız napıcamızı bilemiyoruz, araştırıcaz bakalım :((

Sinem dedi ki...

Yerim ben onu. Cocuk o haliyle bile espri yapabiliyor bak, bizimkisi olsa 1 saat aglardi :)Bu arada yeni saclarin cok yakismis.

Nazpek dedi ki...

Krep ha çok güldüm ilahi Nehir:))

elif ada dedi ki...

Ay ben onun krep giren bacagini yerim yerim bitiririm

herşeyden azıcık dedi ki...

O 1000 Tl yi yanlış gördüm sanırsam benim bile yüreğime oturdu hamammı yapıyonuz kızım salonun ortasında:))krepli Nehir de pek tatlı olur:)) Geçmiş olsun datlıma.

japon çekirdeği dedi ki...

selam :)
ben şu 1 milyara takıldım. okuduğumuz gibi dimi? hani eskiden yanında altı sıfır daha olanından? şok içindeyim de hala... inanasım gelmiyor, şaşırasım gitmiyor :D

Emel Kunt dedi ki...

en azından iki aylık 1000 tl meltem. ya bir aylık olsaydı:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kış,a çok iyi demişsiniz, katılıyorum.:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Krep mi, yerim onun krepli ayağını ben:))

Adsız dedi ki...

1 MILYARMI !!! GECMIS OLSUN PRENSESIMIZE .OPUYORUM.

mutfakcini dedi ki...

Nasıl olur 1 milyar,bana 600 geliyo.Kaç derece oluyo evin içi?Çok gelmiş.Nehir'i öpüyorum çok çok.Seni en çok :)Fotoğraftaki sensin di mi?İstanbul'da görüşemedik daha şehirlerarası geziyo kız yaaa:)Tatlım benim.

Seda dedi ki...

Canim Nehir sana hala cok kucuk gelebilir ama akli kocaman aslinda. Bi de gururlu. Annesi sen de dalga gecer gibi niye guluyorsun. Bence kuzum hakli; herhalde yedigimiz krep degil Meltem!! :)))
Tiyatroya gelince hep dedigim gibi bu konuda sizi ornek alip Pelin'in akli ermeye basladigi ve ciglik atmalari sona erdigi gibi ilk isimiz tiyatroya gitmek olacak..

Adsız dedi ki...

yuhhhhhh desem ve gerisini içimden söylesem vardır bir yanlışlık diye temenni etsem:)

Sagır Kedi dedi ki...

Ayol nassı 1 milyar yaa:((Bir yerlerden mi sızdı öyle iyice araştırın bak kesin dolandırılıyorsunuz.