29 Mart 2010 Pazartesi

nankörüz nankör:)

evet gelen yorumlardan anladım ki yazın "of anam yandım çok sıcak" dediğim zaman herkes bana hoooooop dicek:)) bakın ben baştan peşin söyliiim ben sıcağı hiç sevmem:) kışın hiç şikayet etmem, soğuk havayı her zaman sıcak havaya tercih etmişimdir. Yağmur yağdığında yeniden doğmuş gibi olurum. Amaaa bu sene kış ortasında taşınmak, uzun süre yanmayan doğalgaz, yanınca da 1 milyar gelen faturanın kıştan bıkmam da büyük etkisi var sanırım:)) Allahııııııım sen bu nankör kullarını affet. En güzeli bahar varsın accık allerji olsun, varsın accık bahar yorgunluğu olsun ama hep bahar olsun :))
Fotoğraflar, siyah incimi almadan önce emektar canon umu ilk kullanmaya başladığım zamanlar, emirgan parkından çektiklerim. Laleler sizin için.........

25 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

çok naizksiniz bayan teşekkür ederiz :))

Güneş Akay dedi ki...

Eee haklısın o zaman :)

Fotolar Harika, Emirgana gidesim geldi :=)

Ece dedi ki...

SELAMMM:)))
BEN NE YAZIN NEDE KIŞIN HİÇ SİKAYET ETMEM VE BEN SICAGI ÇOK SEVERIM:)KAR'IDA ÇOK SEVERİM ÇİÇEKLERİ SEVERIM AMA BÖCEKLERİ ASLA:)UÇ UÇ UĞUR BÖCEGİ HARİİÇÇÇ:)

ceydabural dedi ki...

canoncuyuz anlaşılan :)
bu arada o nasıl bir faturadır ki :) bu sene soğukta, kışta gördük bence artık azıcık ısınsak :)

Sinem dedi ki...

Meltemcim, fotolari görünce icim acildi, ne kadar güzelmis bu park.

éLLa Çiça dedi ki...

pembe lalelerden bir demet kaptim bilene.

Tibetin annesi dedi ki...

ne güzel fotoğraflar şekerim görünce içim açıldı ama doğalgaz faturanı görünce kapandı yine :P

balböcükleri dedi ki...

kız bu fatura işi gerçekmi çıktı baktırdınmı anlamadım.oha be.iyi siftah yapmışlar sizden.ödeme kız.soba kurak:)hem kumpirde yaparız soğan atarız köze.soğanın cücüğünü sana yedirriz.gerisini ben.bak çok kıyak karıyım he cücüğünü sana yediriyom.bu iyiliğimi unutma.kestane kebap yaparız.ekmek neyim kızartırız.ay ben diyete girecemde daha girmedim girsem ne olur düşün

Nazpek dedi ki...

içimi açtı lalelerin gözüne sağlık Meltoş:))

Adsız dedi ki...

en en güzeli bahar ben soğuğuda sıcağıda sevmem.hep bahar olsunda sonbaharda olur ilkbaharda:)

AYÇA dedi ki...

Hayat hep öyle değil mı zaten ? Biri varken digerini digeri varken ötekini özleriz. Ben de yazın kisi kısın yazı ozluyorum :)
fotolar zupppperrrr.... İcim isindi.

Stil Direktoru dedi ki...

efem mis gibi koktu sağolasınız :)da o ne fatura pes ya :(

Yazgüneşi dedi ki...

Ayy
hayatta ennn sevdiğim çiçektir lale
nasıl güzeller
yaaa
ama ilkbaharı sevemiyorum ben
tersin tekiyim kanımca :)

Adsız dedi ki...

evet bence de en güzeli bahar. ama ille de yaz mı kış mı diye sorsalar kışı tercih ederim. sıcak havayı sevmiyorum aynı senin gibi.. bu arada dönmüşsün tatlım yeni haberimiz oluyor. biz de blog değiştirdik. yeni blogumuza bekleriz efem... kim bu bee diycen şimdi di mi??... gel de görr.. hıh...

elif ada dedi ki...

Tam ne güzel benim gibi kısı seven birini buldum derken doğalgazın azizliğine bak. Hazır bahara da kim hayır diyebilir ki? Bu arada fotolar harika

öykü dedi ki...

Emırgan ve Laleler
Insanın ıcı acılıyor
Tam da su an cayımı ıcerken
orda oldugumu dusundurdu fotografların
teşekkurler:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hep BAHAR olsun..
Hep ....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla zevkle kabul ettim hepsini...:))

Adsız dedi ki...

o ne guzel resımler oyle meltemcım.umarım bas agrın gecmıstır bu arada.nehırımı optum.

mutfakcini dedi ki...

Lale devri başladı yine :)Nankörüz Meltem'cim çok haklısın.Ama ben nakör olmak istiyorummmm,off çok sıcak yandımm demek istiyorumm :)öptüm canımmm

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sanki kendimi okudum :)yazın bile tercihim kuzey egedir ,buz gibi deniz:)

Fotoğraflar bir harika...
Sevgiler

Belkıs dedi ki...

laleee devri çocuklarıyız biiiiiiz zamanımızz geçmiiişş :pp
Bu arada bende yazı hiiiiiiiç sevmem yalnız diilsin birlikte pööffleyebilirk :)

MKBL dedi ki...

oh oh ohh çok güzel içim açıldı canım sağol.Sevgiler

HaNdE... dedi ki...

ooohh miiisssss :)

bilge dedi ki...

bu güzellikleri paylaşımınız için bahar dallarıyla selamlar ve teşekkürler ..dostlukla..