9 Mart 2010 Salı

YETTİİİİİİİİİİİİMMMMM YETTİM:))

Kızlar ben döndüm ama inanın çok zor oldu hem taşınmak hem yerleşmek ama üstesinden geldik çok şükür, netten, sizden ve blogumdan bu kadar uzak kalmamın sebebi tabi ki yerleşmek değil, bulunduğumuz yerde ki alt yapı sorunu ve telefonun bunca zaman bağlanmamasından kaynaklandı. Neyse ki artık bağlandı, ben şimdi geldim yavaş yavaş sahalara dönücem ama önce bi kaç ısınma turu atmalıyımm. Sizden bi ricam var. Uzun zamandır yaşadığım yorgunluk ve de internet antremansızlığından dolayı bana yardımcı olun ve lütfen yorumlarınız da bana en son havadisleri ve zuzularınızın neler yaptığını yazarmısınız, yazarsınız yazarsınız:) Nehir mi? iyi iyi merak etmeyin çok büyüdü yazıcam havadisleri en kısa zamanda evle ilgili sorunları ve geride bıraktıklarımızı yazmak istemiyorum inanın ama güzel olan herşeyi paylaşıcam fotoğraf isteyen arkadaşlar onlar içinde bi kaç fotoğraf gelicek) öpüyorum eevri badiii:)))

49 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

Şkür kavuşturana yaa, nerelerdesin ne alt yapıymış :p :D

Geldin ya, ne iyi ettin,,,

öpüldünüzzzz...

ELİF dedi ki...

sana yuh diyorum hatta oha bile demek istiyorum, nerdesin yaaaa....

nazpek dedi ki...

Hoşgeldin.Özlettin kendini

ÇitLemBik dedi ki...

hoşgeldin meltem. zuzumda bende iiyiz hahaha :D

Tibet'in annesi dedi ki...

oh be çok şükür! yazarız bir ara ama bizim en önemli haberimiz, artık emziği bıraktık :))) ayrıntılara sonra gireriz. öpüyorum seni de Nehir'i de :)))

svl dedi ki...

Meltem işlerini kolaylaman süper canım..Bekliyoruz gel artık cabuk ol... :D

oytunla hayat dedi ki...

oh be cicişim nihayet kavuştuk sana :)) yeni evinde huzurla sağlıkla, mutlulukla otur...
biz nemi yaptık; çok şey kaçırmadın merak etme... aynıyız biz ama iyiyiz, iyi :)
nehiri kocaman öptüm.. haberleri bekliyoruz...

SerpiL dedi ki...

ay nihayet meltemden ses çıktı.sen yokken burası öksüz kalmış bir çocuk gibiydi:)blog alemi ve sen.zekiyle metin,elmayla armut, çayla simit,leylayla mecnun,ferhat ile şirin ,kerem ile aslı,arzu ile kamber,mem ile zin,çamaşır makinesi ile rezizdans gibisiniz.(aklıma bu kadar geldi:))bi daha öksüz koma bu sayfayı.kafamı bozma yolarım saçını başını.yetti gariiiii:))

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

ohh bee sonunda. hoşgeldin böbüşüm.. ben en cok nehir i görmek istiyorum resimlerini.. dolunay hamile bugün ebruli nin dogum günü ben ev,iş,gez,toz gülnihal de gencligini yaşıyo deli dolu :D bizden havadis bu kadar

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Hoşgeldin Meltemciğim..
Mutlu oldum...
Sevgiler
Pınar

nehircce dedi ki...

Hoşgeldin :))) Efe ve ben iyiyiz :)) herşey yolunda küçük rahatsızlıklar vs. dışında seni merak etmiştim iyi olmana çok sevindim..sevgiler...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hoşgeldin:)
Özlettin...
Beklerim:))

herşeyden azıcık dedi ki...

Sonunda yani bende yalı falan yerleştiriyorsun sandımdı:)))Bende herşeyler iyi şükür havadisleri dört gözle bekliyorum çok öptüm:))

LA78'ers dedi ki...

kızlar derken..? :)

Başak dedi ki...

meltamcim hoşgeldin,dönmene sevindim.öpüyorum.

EBRULİ dedi ki...

Dur önce kırmızı halyı seriim yollarına,sonra da gel öpiim :)Hoşgeldinnn canımmmm.

fotograf penceresinden dedi ki...

ohhh be hoşgeldin nihayet geldin :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

HOŞGELDİNNN :D

GüCüBe dedi ki...

Hoş geldin :=)

http://gunescuneyt.blogspot.com adresine taşındık bizde :=) bekleriz.

Biraz sıkıntılıyız biz kuzucuğum hastalandı ve toparlayamadı bir türlü ama çok şükür.

Öptüm.

SEDA TEKSOZ dedi ki...

Hosgeldin canim.
Evet biran once Nehir'in yeni pozlarini bekliyorum. Hatta evin resimlerini de cekip gonderirsen iyi olur :) Gozden uzak olabilirim ama gonulden irak aslaaa :PP

Leah dedi ki...

Şükür kavuşturana ayol! Adresini bilsem ben gelip taşıcaktım yetti gari bu hasretlik! Güle güle oturun meltemcan ablam artıkın.
Bi denişiklik yok yavrum ya, her şey aynı. Aynı tas aynı hamam. Kavga dövüş, yuvarlana yuvarlana yaşayıp gidiyoz.
Fotodur odur budur tüm gelişmeleri bekliyorum çabıcak :D

papatya dedi ki...

Ne iyi ettin geldin ozledik inan.Herseyin yolunda olmasina iyi olmaniza cok sevindim.Yeni evin hayirli olsun.Agiz tadiyla gule gule oturun canim.
Nehir´i ve seni kocaman opuyorum.
Sevgiyle kal canim..

duygu dedi ki...

hoşgeldin tatlım yaaa...
dolu dolu gel ve bir daha gitmeeee....

MAYRI dedi ki...

Hoşgeldiniz.
Güle güle oturun.
Sağlıkla huzurla sevgiyle inşallah.
<:))

Irmakbebek dedi ki...

hoşgeldinnnnnnn

Sinem dedi ki...

Hosgeldin kuzen.

beenmaya dedi ki...

hoş geldinnnnnnnn :))

asyaselda dedi ki...

CANIMMMMMMMMMMMM NE ÖZLEDİK YAHU ÇOK ÖZLEDİK:)SEN YAZ YENİ NUMARANI BEN SANA UZUNNN UZUNNN DÖNECEĞİM:)

asyaselda dedi ki...

CANIMMMMMMMMMMMM NE ÖZLEDİK YAHU ÇOK ÖZLEDİK:)SEN YAZ YENİ NUMARANI BEN SANA UZUNNN UZUNNN DÖNECEĞİM:)

Burcu dedi ki...

meltemciğim, hoşgeldiiin, ne iyi ettin ses verdin. öpüyorum seni :))

uyuz cadı dedi ki...

benim zuzu olmadığı için haber de yok :) ama istersen kedi zuzuları anlatabilirim. hala bütün gün bıkmadan yiyolar, hala sürekli uyuyolar ve gecenin bi yarısı koşuşmaya başlıyolar :)
hoşgeldin bu arada :))

nora dedi ki...

Oh be :D

Hoşgeldim Meltemcim :D Sana diyorum ama ben de bir süredir kayıbım :D

Cici evinin, güzel kızının fotolarını bekliyoruz ^_^

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

hoşgeldin Meltoşum.çok özledik seni gari çabuk dön resimlerle:)

pelince dedi ki...

Canım hoşgeldin....

AYÇA dedi ki...

Sonunda:)) Valla eksikliğin belli oluyor. Hosgeldin :))

öykü dedi ki...

Hosgeldın:)
Çok cok ozledık
hersey yerlı yerıne oturunca yaz artık ara verme
herseyı bır bır anlat
sevgılerımle

babycakes dedi ki...

hoşgeldin...:)

füsfüs dedi ki...

meltemcim gerçekten merak etmeye başlamıştım, hoşgeldin canım
özledik walla

öykününannesi dedi ki...

hoşgeldin canııııııımmmm....

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Hoşgeldiniz Meltem hanım. Yeni evinizde herşeyi yoluna koydunuz sanırım.
Güle güle mutluluk huzurla yaşayın ailece.

Dolunay dedi ki...

blogca cok özledık arkadasım senı.tekrar gule gule otur yenı evınde.veee meltoşşş benım kızım olucak bılıyomusun :) henuz kılo almadım ,mıde bulantıları bıttı ,ıştahım yenı acıldı :) kocaman optukkk

gereksiz adam dedi ki...

madem öyle hoşgeldin...

aysencifci dedi ki...

HOŞGELDİNNN:) Özlettin valahi! Bekliyoruz yazı-foto ne varsa.
Öptük

EBRULİ dedi ki...

Kız "ce" dedi kayboldu yine yaaa ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşgeldin:)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Özledik seni valla Meltemcim.Bir daha ki dönüşünde fotoları unutma bekliyoruz.
İyi pazarlar.

Sagır Kedi dedi ki...

Ee ben sana mail attım hala köpek mevzusu yüzünden cvp yoktu.Taşınmaydı şuydu buydu derken bir oturup nefes alll cvbını bekliyorum:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

HOŞGELDİN YAR şarkısı ile karşılıyorum seni, hadi Nehir macerası,ev resmi haydi haydi...

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Nihayetttt Nihayettttt geldin haaa.
Çok özledim gıııı.
De anlat bakalım.
Makbule