21 Mart 2010 Pazar

küçük kara balık

Bu cumartesi, profilo da çocuklar için ücretsiz olarak sahnelenen çocuk oyunlarından "küçük kara balığı" izlemeye gittik kızımla. Çok güzel vakit geçirdik, ordan çıkışta da D&R dan çok güzel kitaplar aldık. Kitapların bi kısmı tavşan tali'nin hikayelerinden oluşan eğitici kitaplar, ben de tesadüfen buldum ama çok beğendim. Anlatımı çok yalın ve net, resimleride çok güzel. Bi de rakamları öğreten, zamanları öğreten oyunlarla anlatan bi kaç seri kitap daha aldık. Hepsini çok sevdim ve fiyatları da gayet uygundu. Kitaplarla ilgili detayları daha sonra isteyen olursa verebilirim. Zira şuan kısa kes aydın havası olsun modundayım:) Pazarı evde miskinlik yaparak geçirdik. Organik pazar alışverişi, nehir 'in park sefası ve dondurmalı pasta dışında tüm pazarı gebeş gebeş yatarak geçirdik diyebilirim. Şimdi de fırında patatesli, biberiyeli somonumuzun pişmesini beklemekteyim. Yemek sonrasın da hani reklemlarda konu komşunun duyunca sıraya girdiği pasta dondurma var yaaa! onun tadına bakıcaz:) Herkese güzel bi hafta başı diliyorum şimdiden. Çalışanlara pazartesi sendromsuz bi hafta başı, okula giden kuzularınıza zihin açıklığı, hamilelere mide bulantısız bi hafta diliyorum. Benim pazartesi sendorumum yok tahmin ettiğiniz üzere ama ütü sendromum var:P bugün öykü'nün yazısını okuyunca çok güldüm. Yıllardır aynı şeyi hayal ediyorum öykücüm; kendi kendine ütü yapan ütü ya da, ütü yapan robotlar hayal ettim. Eyyyyyyy teknolociii sen de hiç gözüm yok bülüyünmü ama ütü içinde bi çözüm bulsun şu caponlar artık:)

34 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yazıyı okumadamn önce profildeki resimdeki senmisin.vauvvvvvv gölge harika olmuş:)
çok beğendim artizzz gibi çıkmışsın:)

meltem dedi ki...

yok tatlım yaaa surat benim de saçlar cesika abbamın :)))

ÇitLemBik dedi ki...

yaa meltem! bu haftasonu küçük sevgülümü gezdirmek istiyodum birlikte yapabileceğimiz bişi bulamadım. tiyatrolardaki çocuk oyunları bilenem 3 yaşı kabul etmiyolar. bende ekmek zorunda kaldım onu :( bidakine böle etkinlikleri önceden haber et de ben de götüriim yeeenimi :)

Adsız dedi ki...

nerden yaptın ya bende yapıcam çok havalı olmuş:)

Adsız dedi ki...

:)kek ben:)
olsun bak yakışıyor demekki yap sen yap:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

sanki eski profil fotoğrafı pek daha bi güzel miydi:)

Tibetin annesi dedi ki...

Meltem çok fena bozuşucaz seninle sonunda! kızım bizim oralarda dolanıp duruyorsun, bir haber vermiyorsun... bu iki oldu bak!!!

çınar dedi ki...

ohhh ne güzel geçmiş haftasonu... ütü konusunda sana katılmamak içten değil...

Adsız dedi ki...

bende sacını boyattın sandım canım.utu ıın kolay gele.ben yaptım:)

SMİLENA dedi ki...

bulurlar meltemcim bende aynı şeyden şikayetçiyim zira.sadece benmi.bak şimdi kaç bıdık yorum bırakıcak..hey caponlar duyun sesimizi...
afiyet olsun size.

meltem dedi ki...

seldammm; face in hole sitesine giriyosun istediğin kişi oluyorsun gülmekten ölüyorsun :))

meltem dedi ki...

çitlembikcim; nehiri ilk götürdüğümde tiyatroya 2,5 yaşındaydı ayrıca canım iyi haber dün ki gittiğimiz oyunda inan bebek bile vardı:))

meltem dedi ki...

sibeeeeeeeeel canım benim haklısın sana söz veriyorum bi daha ki sefere kesinlikle haber vericem anne sözü:)

meltem dedi ki...

veee kızlar ütü konusuna gelince iyi bi ütüsü olanlar için belki bu kadar eziyet değildir ama bu sabah itibariyle ütülenecek 10 tane gömlek var yine:( VEEEE EN İYİSİNDEN BUHAR TANKLI ÜTÜ İSTİYORUM :(((((
maalesef YOK!!! neyse caponlar robot icat edene kadar en azından buhar tanklı ütü alabilsek bariiiiiiii
amin:))

allımorlu dedi ki...

ben dün ütü sendromumu başarıyla atlattım:P darısı hepinizin başına:))

somonunuzu koysaydın şuraya iyi olurdu:P

AYÇA dedi ki...

Ben o ısı kökten çözdüm ütü yapan bir koca aldım :) Pazar günleri yigiyorum önüne :) ne güzel diiii miiiii ?

mutfakcini dedi ki...

Bu kadar olur :)Kaç gündür sayıklıyorum ütü yapma makinası çıkarsalar diye :)Gardrop şeklind eolabilir emsela,ben makinadan çıktığı gibi atiim,askıya asılmış bulucam ama :)Çok mu oldu :) Alp'in ödevi vardı dün,röportaj yaptı benimle".İcat edilmesini istediğiniz alet ?" demezmi:)Ütü makinasııı dedim,anne başka bi şey iste diyo,Tek hakkın var güzel bi şey olsun diyo :)Sanki olucakmış gibi :)
Kitapları Nehir beğenicekmi bakalım.Biz büyüdük ya,Sihirli Mozart'ı okuyoruz şu sıra.Ben de okuyorum tabi :)Öpüyorum canım.

oytunla hayat dedi ki...

tam 2,5 saatimi ütünün başında helak eden biri olarak şu japonlara bende selam gönderiyim bari :))
bu arada şahane olmuş vallahi resim ;)
öpüldün

hayatimdakidler dedi ki...

YAni ben yazıdan çok,profilindeki resme takıldım...Vaaaawww,süpersin...

nehircce dedi ki...

Çok alakasız olcak ama bende fırında ki somonu merak ettim :)) Kim bilir ne lezzetli olmuştur..Kitaplar için de merakdayım ayrıca..Acaba TÜBİTAK ın kitaplarından mı ? sevgilerrrrrrrrr

Burcu Çalışkan dedi ki...

bende profil resmine bakııp waaoww dedim ama kandırmışsın meğersem sen bizi :)) ama bu renk te yakışırmış walla canım

Güneş Akay dedi ki...

Meltemciğim evet bu oyun :=))
oradan çıkınca D&R çekiyor kendisini zaten çocuk bölümleride çok güzel vakit geçirmek için Begüm bayılıyor.
Sevgiler.

svl dedi ki...

Meltem ,resim güzeldi ya :D faceinhole de bunlardan çok var..
öPERİM canım iyi haftalar

balböcükleri dedi ki...

demek gittin.ben tavsiye ettim ama her defasında uyuyakalıyorum.11 12 de kalkan karıdan hayır gelirmi:)bide annem hemen orda otururyor düşün neyse inat ettim götürcem çocukları

Ful yaprakları dedi ki...

ne şanslı bir çocuk öyle:))
hem tiyatro hem de kitaplar mmm nefis:)
ne kadar bilinçli bir annesin tebrik ediyorum seni,küçük yaşta aşılanan kitap ve sanat sevgisi gibisi yok...

Eylm-Sdnz dedi ki...

Ohh miss gibi geçmiş hafta sonu..şu caponlardan bende bekliyorum ütü,birde temizlik robotu..şiöyle ayaklarımı uzatayım o heryeri temizlesin deymüü??:)))

papatya dedi ki...

Canim senin de haftan guzel gecsin!!
Sevgiyle kal..

Stil Direktoru dedi ki...

kuzu pek vaktim yok affet hemen yazıyorum konu ile alakasız ama mobilyacı aklımda seve seve irtibatı sağlarım sen halletde canım ben buradayım bil şeker öperim çok

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Merhaba Meltem,
Uğrayıp bir selam vermek istedim.
Nehir'e de selamlar

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım profilodadamı var_

?

bilgilendirisen sevinirim bizde cevahire gitmiştik 2 hafta önce yukarı bak filmine şekerbankın katkıları ile idi

:) küçük kara balık kızımla izlemek isterim

ÇitLemBik dedi ki...

ya hala çocuk oyunu bulamadım ki :( hep 7+ yazıyo bulduğum oyunlarda. umarım bulabilcem. :)

öykü dedi ki...

Bız boyle soyleye cagıra
ıster mısın utu robotu yapılsın:))
valla burdan cagırıyorum yetkılılerı goreve

sayın yetkılıler
basta ben olmak uzere utu sevmeyen
utu yapmaya vaktı olmayan/
olan
tum hanımlarımızın adına
bı an once su utu robotu
ıcat olayını one alınız lutfen

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

ÜTÜÜÜÜÜÜ.....Dün 20:07 de başlamışım ve bitip yerleştiğinde saat 01:17 idi, arada bir iki çiş, su gibi ihtiyaçları giderildi kuzuların gerisi dolu dolu ütü....Makinadan askıya projesine neler veririm neler...Şişirme yapacağım ama bu hafta karar verdim, nevresimlere katlı katlı süreceğim mesela bir dahakine yoksa gözümü kapatınca da ütü gördüm gece vallahi.

Seda dedi ki...

Kucuk kara balik deyince aklima cemberimde gul oya geliyor, huzunleniyorum...