26 Mart 2010 Cuma

SEN NEYMİŞ BE BAHAR! AAAAAAA-AAAAAAAAA-AAAAAAAA

Bu senede tüm faturalar bahara kesilmeye başladı:) İyisiyle kötüsüyle, kimle konuşsam

"ay çok fena başım ağrıyo,kesin bahardan"

"çok bi halsizim bu sıralar kolum kanadım kalkmıyor,kesin bahar yorgunluğu"

"ay içim içime sığmıyor kıpraşıyom bana bişiler oluyo, aşık olasım var kesin bahardan"

"canım hiç çalışmak istemiyo,işe gitmek istemiyo taksam koluma sevgilimi parklarda sürstsem şu bahar gününde de çalışılırmı yaw"

"hay aksi allerji oldum yine bahardan"

"totonda sivilce çıktı hah! kesin o da bahardan"

puaahaha sen neymişsin be bahar, ne iyi ettinde geldin bütün yükümüzü sırtladın..
kimine yorgunluk,kimine mutluluk,kimine hapşuruk, kiminede AŞK getirdin..

demiştim geçen sene tam da bu zamanlar da, blogumda.
Şimdi yine, tam da bugünlerde hangi blogu açsam, hangi arkadaşımı okusam aynı şeyleri birebir yaşıyoruz ve paylaşıyoruz. Toprak ana da nasıl kıpırtılar başladıysa herkesde aynı kıpırtılar. Tabi ben de de..
Kış uykusundan uyanmış ama uykusunu alamamış ayı gibim hissediyorum kendimi:)) ruh nasıl bahara hazır kıpır kıpırsa beden o kadar uyuşuk ve de itaatsiz:)
Doğa nasılda hazırlanıyor bahara şuan, tinkerbell ve arkadaşları nasıl da bi koşturmaca içindeler şimdi. Uğur böceklerinin boyanması, ağaçların çiçek açması, her tarafın yemyeşil olması.. evet evet perilerin ANAKARA ya gelmesine az kaldı...

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahhh Meltemciğim,gelsin de ne getiriyorsa getirsin artık..
Öye 2 gün güzel hava,2 gün soğuk olmuyor..Tövbe tövbe... :==)
İyi haftasonları arkadaşım..
Sevgiler

éLLa Çiça dedi ki...

dogru valla :) ahh ahh bahar buralara bi ugrasa butun o yorgunluga alerjilere razi olurum.
al iste ben de kI$a yukledim butun yuku netcez

meltem dedi ki...

aynen öyle pınarcım bi an önce gelsin artık, yanımıza yiceklerimiz alıp sahile gidip çimlere yayılalım ailelerimizleeeee:))

isveç e yazın mı geliyor bahar yok sa hiç mi:))

pınar dedi ki...

Ennn çok sevdiğim mevsim bahar..
Hoşgeldin bahar......

Özden dedi ki...

Meltem İstanbul'da aaaa geldidedik şimdiyine doğuk...Ama aynı heyecanla ben de bekliyorum çok fena planlarım var:)
Sevgiler

Tibetin annesi dedi ki...

gelsin valla, gelsin. çok özledim ben baharı, yazı... yüklensin tüm bezmişliklerimizi... mutlu etsin bizi...

Güneş Akay dedi ki...

Bahardan bahardan :))

aysencifci dedi ki...

Meltem'cim o bahar beni grip yaptı, boğazlarım felaket:)D
Öptüm sizi.

balböcükleri dedi ki...

vallaha bahar bi beni etkilemedi herhalde totomda iyi maşallahı var sivilce mivilce yok.gaymak gibi.

Eylm-Sdnz dedi ki...

İyiki geldi bahae yoksa bu kadar suçu kimin üstüne atacadık be meltem:))hımm Ankaraya ne zaman yolculum??Haber ver oki..öperim

nehircce dedi ki...

Evettt ama hepsi baharda :)) İyi ki bu mevsimi yaşıyoruz ne şanslıyız değil mi :) öpücükkkk

papatya dedi ki...

Canim cok tatli yazmissin nasil iyi geldi bir bilsen biraz gulmeye ihtiyacim vardi gercekten.
Sevgilerimle...

mutfakcini dedi ki...

Ben kıştan nefret eden biri olarak,nasıl özlemişimdir baharı,yazı düşün artık :) Kış uykusuna yatsam da görmesem soğuğu,karı,yağmuru :)Tiril tiril giyinmeyi,şıpıdık şıpıdık terliklerimi giymeyi,denizi,güneşi,her şeyi özledim baharla,yazla ilgili ne varsa.Oh iyiki varız,hayattayız ya,bu kıprtıyla napsak,nerelere gitsek Meltem'cim ;)

Adsız dedi ki...

bende özledım şıpıdık terlık gıymeyı,askılıyla dolaşmayı...ne guzel dıle getırmıssın canım.artık ısınsın havalar !!!

Stil Direktoru dedi ki...

Geçmiş olsun canım valla yazı özledim bende hava güneşli ama buz dengesiz işte

burcu dedi ki...

''benim de bloğu güncelleyesim yok,kesin bahardan''demiştim dün:))))

elif ada dedi ki...

He he he cok güldüm okurken. Her zamanki gibi harikasın Meltem. Benim de birkaç suçlamam vardı bahara ama söylemeyim bu postun üzerine

herşeyden azıcık dedi ki...

kıs melto sen maillerini okumuyor musun acep ayrıca ben her mevsim tembel olurum varsın gelsin baharda:))

Adsız dedi ki...

BAK BAK AHA TAM ŞURDA SOL KÜREK KEMİĞİMİN ALTINDA BİR AĞRI VAR ODAMI BAHARDAN Kİ?:p

Sagır Kedi dedi ki...

Meltemmm kilo aldım acaba bahardan mı:)))Şaka bir yana birde şu sabah ve akşam sogukları olmasada tam bir bahar havası olacak ama..

yokamania dedi ki...

Genelde ınsanlar bırseyı elde edınce kıymetı kalmaz ya, onun gıbı bısey bu da, butun kıs havalar ısınsın dıye bekledıkten sonra sımdı bahar geldı, kacamaz da gerı, kıymetı kalmadı artık.

Gorursun bak yaz ıcınde aynı sey olacak. Bu seferde, bu sene gecen seneye gore daha sıcak gecıyo yaz dıye bok atacaklar.

çınar dedi ki...

nede güzel anlatmışsın bende o ayı kıvamındayımmmm

zuzuların annesi dedi ki...

Meltem'cim bunlar işin bahanesi canım:)
Yaz gelsin;çok sıcaaaaak yazıları yazarız...
Kış gelsin; bu ne soğuk donduuuuk...
Yaranılmaz ki bize?
Şimdi de bahar işte boşver sen elleşme:)))
Öperim seni güzel kadın:))